Magyar Zs Posztolva ekkor: április 25. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: április 25. Üdv Az lenne a gond hogy a legutóbbi frissítés óta a GUIDE műsorújság lefagyasztja a boxot csak áramtalanítással lehet újra inditani. Box tipusa : STB modelszám:DV8519B-AV Telekom. Köszi a segitséget Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 25. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: április 25. Kedves Magyar Zs! Javasolni szeretnénk egy megoldást, egy gyorsítótár törlést, ami megoldásra vezethet. Ennek lépéseit bemutató videót itt tudod megtekinteni. Bízunk benne, hogy ez megoldásra fog vezetni. Együttműködésed köszönjük.. ^Zsani Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Dia86 Posztolva: Hétfő 21:23 Jelentés Megosztás Posztolva: Hétfő 21:23 Üdvözlöm! Nekem tv nézés közben fagy le és áll meg a műsor, ami csak csatornaváltással áll helyre. A gyorsítótár törlési folyamat elvégzése ellenére nem törli ki, nem üríti ki a gyorsítótárat. Mit lehet tenni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: Kedd 10:02 Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: Kedd 10:02 Szia Dia86! Első körben, kérünk, hogyha még nem történt meg, hogy az eszközöket, néhány percre áramtalanítsd, majd indítsd újra. Ha ezt követően is fennáll a jelenség, kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat és rögzítünk egy kivizsgálást. ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Magyar Zs
Üdv
Az lenne a gond hogy a legutóbbi frissítés óta a GUIDE műsorújság lefagyasztja a boxot csak áramtalanítással lehet újra inditani. Box tipusa : STB modelszám:DV8519B-AV Telekom.
Köszi a segitséget
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.