Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telecom tv


Molnár-Fazekas Nikoletta

Kérdés

A minap csomagot módosítottam. Ennek következtèben küldtek új beltèri egysègeket, smartboxokat. Az ügyfèlszolgálaton egy szóval nem mondták hogy az eddigi IPTV megszűnik. Ez a smartbox nagyon rossz. Egyszerűen nem lehet előre tekerni mèg a felvètelt sem. Felháborító ez az egèsz. Senki nem tájèkoztatott arról hogy nekem az IPTV-m megszűnik mint ahogy arról sem hogy ennèl a telecom tv-nèl a csatornák majdnem 100%-ban nem lehetsèges előre tekerni. Akkor minek van a távirányítón egyáltalán előre tekerès?A menüje is hagy maga után kivetnivalót! Szóval nagyon nem vagyok elègedett.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Nikoletta! Nagyon sajnáljuk, hogy nem vagy elégedett!  Az egyes műsorok esetében a funkciók (felvétel, előre/visszatekerés) használata a médiaszolgáltatók engedélyétől függ, melyről több információt az egyes funkciók részletes leírásánál találsz ezen az oldalon https://bit.ly/3NQyP8t.  A Telekom TV Record&GO jogok pontos leírását csatornánként a https://bit.ly/33kMdLv PDF fájlban nézheted meg. Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítóval, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Édesanyámnál is jó két héttel ezelőtt megjelent egy Telekom üzletkötő, hogy ha nem kötteti be az új kábelt, akkor kikapcsolják az eddigi szolgáltatást. (IPTV, Internet, vezetékes telefon). Egyúttal új szerződést is kötöttek,  ez kicsit más lesz, más, mint az IPTV, az már megszűnik. Rendes volt az üzletkötő, mert pl próbálta lebeszélni a felvételi opcióról, mivel ezentúl csak 90 napig lehet a felvételt tárolni, meg többe is kerül, de pont a műsorok felvételi lehetősége volt az, amit anyu kedvelt, valamint, hogy meg lehet állítani a műsorokat stb.  Szóval az is belekerült a szerződésbe. Kicsit viccesnek tartottuk, hogy csak 90 napig lehet tárolni, ez a fejlődés, de hát ez van.  Ráadásul neki még hagyományos képcsöves tévéje van, arról volt szó, azzal sem lesz baj.  

Egy hete meg is jelent a szerelő (másodszori nekifutásra, mert az első időpontot nem sikerült tartani). Bekötötte a kábelt és amennyire lehetett beállította a smart boxot.  Rendes volt, de neki is akadtak már problémái.  A felvétel nem indult, mikor szerette volna. A műsor nem áll meg, amikor meg szeretné állítani az ember. A szerelő azzal magyarázta, hogy a smart box lassabban reagál a jelre. A tévén a menüpontokat ő is alig tudta elolvasni, vagy leginkább sehogy. Azt mondta az új tévékészülék csak akkor segítene, ha egy jó minőségű nagyképernyőst venne, ahhoz meg nincs a szobában hely.  Szóval nem érdemes új készüléket venni, ha nem elég nagy. 

Használati leírást a smart boxhoz nem hagyott ott, egyedül a távirányítóhoz, amit különben meg félre kell tenni és nem érdemes használni..  Aztán elment. Azóta a tévénézés egy idegbaj. 

Másnap anyu be se tudta kapcsolni a tévét.   Fél óra zenehallgatás a telefonos ügyfélszolgálaton, majd kapcsolás szerelőkhöz. Náluk nincs gond. De a régi távirányítót vegye elő  és elmondják, hogy miket állítson rajta. Az a baj, hogy az olyan régi, hogy már nem látni melyik gomb mire való. Hát akkor ők nem tudnak segíteni és minden tévébekapcsoláskor nem tudnak kimenni.  

Én sajnos nem tudok most átszaladni, hogy próbáljak segíteni, de valószínűleg nem is tudnék, mert ahogy a neten próbáltam tájékozódni, csak nevetőgörcsöt kaptam, mikor megláttam a leírást.  Ezek után kihívta anyu a tévészerelőt!! (nem a telekomtól) aki másnap ment is és nagy nehezen sikerült bekapcsolni a tévét. Ő is mondta, hogy az új távirányítót felejtse el, használja a régit.  Új tévét ne vegyen, mert csak a gond van velük.

Mivel a műsorújság a tévén olvashatatlan, ezért vett anyu magának egy műsorújságot. Papíralapút.  "Nagyszerű", hogy akár a google fiókjába is bejelentkezhetne a tévén, meg talán még pizzát is rendelhet, csak éppen tévézni nem tud. Azt még nem is mertem neki mondani, hogy arra is számítson, hogy frissíteni is fog a box.

Mivel a felvételi opció rendre nem indult, és természetesen a Telekom rendszerében nincs gond, ők nem tudnak segíteni, ezért lemondta. Akkor nézi a tévét úgy, ahogy még nagyon régen, élőben. És megnézi a műsort az újságban, nem a tévén, ahogy évek óta tette. Ez a fejlődés, és ezért fizet még többet, mint korábban.  És ehhez kellett a szupergyors internet. Ehhez jön még az, hogy a vezetékes telefon minősége is sokkal rosszabb lett. Neki rendre recseg, én meg sokkal rosszabban értem. 

Tegnapelőtt az adás fekete-fehér volt. Szóval minden napra volt valami.  Felhívta az ügyfélszolgálatot, ott azt mondták náluk minden rendben, azért valamit csináltak, mert  teljesen elment az adás. Mindehhez a telefont folyamatosan tartania kellett, és várta, hogy mi történik, már kicsit kezdett rosszul lenni.  Végül közölték, hogy a gond anyunál van, ők nem tudnak mit csinálni. Azt valahogy elfelejtették, hogy a fekete-fehér adást átváltoztatták semmilyen adásra. És tudnak küldeni szerelőt, de az minden megkezdett óra 3900 Ft!!!. Micsoda??? 

Nem tudom mi történt ma. De azt gondolom ez az egész felháborító. Nem ő kérte, hogy egy ilyen bonyolult szolgáltatást kössenek be. A Telekom állította kész tények elé és sajnos valószínűleg másik szolgáltatóhoz se tud menni, mert nincs a környéken másik.  A YouTube-on kismillió video van a különféle okostelefonok használatához a Telekom csatornáján.. A smart boxhoz, egy gagyi leírást találtam, amivel  egy technikailag nem nagyon járatos felhasználó nem igazán tud mit kezdeni. Ha egy olyan szolgáltatást kötnek be, ami még mindig fejlesztés alatt áll, akkor nem az előfizetőnek kellene fizetnie, hanem a Telekomnak kellene a tesztelő felhasználóknak megtérítenie az idejét! Ezt úgy szokták.  Mert a Forumot olvasva, ugyanazok a problémák vannak 2024-ben, mint 2021-ben voltak. 

Jó lenne ha tudnának segíteni, de nem 3800 Ft-ért óránként. És leginkább az lenne jó, ha nem lenne ilyen bonyolult az egész.

(Elnézést az esetleges helyesírási hibákért, de a helyesírásellenőrző néha butaságokra javította a szavakat, és nem biztos, hogy mindet észrevettem.)

Üdvözlettel,

J. T. 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Jázmin!
Társaságunk folyamatosan korszerűsíti hálózatát és szolgáltatásait, így a régi, elavult rendszert mielőbb szeretné megszüntetni. Ezért van szükség szolgáltatás váltásra azokon a területeken, ahol már elérhető optikai hálózatunk.
Sajnáljuk, hogy Édes*****nak nehézségei akadnak a Telekom TV szolgáltatással, de bízunk benne, hogy idővel megszokja és elégedettségére fogja használni azt. A TV nézési élmény miatt javasoljuk, hogy cserélje le régi képcsöves TV készülékét. Biztosan talál olyan méretűt, ami elfér a szobájában (https://www.telekom.hu/webshop/keszulekek/tv) és a távirányítójával sem lesz problémája. A Telekom TV és smart box kapcsán ezen az https://www.youtube.com/playlist?list=PLv4wrkb64U0IGBSCmzvFL2qSEqYaf5kuu oldalon találsz videókat, amik segítségedre lehetnek. Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz a szolgáltatás működésében és az áramtalanítás nem oldja meg azt, jelezd felénk privát üzenetben, hogy intézkedni tudjunk a javításról.
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Zsani! 
Köszönöm a választ. 
Azt megértem, hogy az optikai hálózatot kell használni, de miért elavult az IPTV, amikor az jól/jobban működött? 
Miért kerül 3900 Ft/óra- ba  a helyszíni segítségnyújtás ha valaki két nappal a beszerelés után nem tudja működtetni a boxot és az internetes útmutatást nem érti?  
“Buta” telefonnal is lehet a mobilhálózatot használni. (Remélem ez nem változik). A tvnézésben miért nincs választási lehetőség “modern”  és egszerű megoldás között? 

Mit tudtok javasolni azoknak, akik nem tudják megszokni, mert túl bonyolult, mert nem tetszik a minősége stb (Gondolom új tévékészülékkel se lenne  egyszerűbb) 

Miért fordulhat elő, hogy fekete-fehér az adás, rosszabb a hangminőség, mint az IPTVnél ? (Ha a készülékkel nincs baj)

Miért nem reagál a smart box a megállításnál, felvételnél azonnal, mint az IPTV-nél? ( Természetesen olyan adásnál, ahol ez lehetséges) 

Jázmin

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Jázmin!

A haladó digitális trendeknek és igényeknek megfelelőn a Telekom is biztosítja előfizetői részére korszerűbb TV szolgáltatását. A Telekom TV több lehetőséget, élményt és kényelmi funkciót biztosít az IPTV -hez képest.  Bízunk benne, hogy ennek előnyeit majd Ti is ki tudjátok használni.

A SmartBox bemutatóját és néhány funkció működését bemutató videóinkat ide kattintva érheted el, valamint leírást itt találsz az eszközről a honlapunkon.

Az egyedi szervizszolgáltatásunk többféle probléma esetén tud segítséget nyújtani, melynek részleteiről ide kattintva találod a tájékoztatónkat. Illetékes kollégáink a kiszállás előtt minden esetben egyeztetnek és megbeszélik a részleteket, így pontos felvilágosítást tudnak adni az összegről. Ha ezt követően mégsem kéritek a helyszíni javítást, akkor nekik ez jelezhető.

Amennyiben a SmartBox használta során bármikor hiba tapasztalható, pl. fekete-fehér az adás vagy felvétel gond adódik, akkor kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk az MT azonosítót, mely a szolgáltatáshoz tartozik, valamint egy kapcsolattartó mobilszámot is és rögzítünk egy kivizsgálást. Reméljük, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...