Waldman Gergő Posztolva ekkor: május 3. Megosztás Posztolva ekkor: május 3. Sziasztok! Mi az oka hogy az elmúlt néhány hétben a mobilnet külföldön folyamatosan szakadozik,nem tölt be dolgokat stb… pedig telekom hálózaton van ott is? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 3. Telekom Megosztás Posztolva: május 3. Kedves @Waldman Gergő Javasoljuk, hogy próbáld meg újraindítani a roaming hálózathoz csatlakozást követően a készülékedet. Illetve, megpróbálhatsz más ott elérhető roaming partnerhálózatra is kapcsolódni. Sok esetben függetlenül, hogy azonos a szolgáltató neve, más partner az adott területen jobb lefedettséget tud biztosítani. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Waldman Gergő Posztolva: május 25. Szerző Megosztás Posztolva: május 25. Az újra indításon és a hálózat váltáson túl vagyok régen. A 4G és vagy 5G kapcsolat szakadozik. Évek óta ingázom és ez csak néhány hete van így. Nonszensz hogy egy ekkora szolgáltató mobil net szolgáltatása roamingban használhatatlan! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 25. Telekom Megosztás Posztolva: május 25. Kedves @Waldman Gergő! Köszönjük a visszajelzésedet! Kérjük, hogy ebben az esetben jelezd a problémát chates elérhetőségünkön - amit ide kattintva tudsz megtenni - kollégáinknak és a segítségedre lesznek! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bozsokiandras Posztolva: május 25. Megosztás Posztolva: május 25. Sajnos nekem is rossz az elmúlt hetekben és nagyon sok kollégámnak is. Ausztriában, és Németországban is gyenge (ottani Telekom hálózatra csatlakozva), Olaszországban egyenesen használhatatlan volt a héten. Most pl. Ausztriában google dns szervert pingelve 52% packet loss. Pár napja már beszéltem chaten az ügyfélszolgálattal, néhány óra múlva jött a válasz, hogy kivizsgálták és nincs semmi hiba náluk. Sajnos a 3 nagy szolgáltató közül az első helyről az utolsóra sikerült visszacsúszni a Telekomnak az elmúlt hetekben mobilnet szempontból. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Waldman Gergő
Sziasztok! Mi az oka hogy az elmúlt néhány hétben a mobilnet külföldön folyamatosan szakadozik,nem tölt be dolgokat stb… pedig telekom hálózaton van ott is?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.