Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Mobilnet Roaming


Waldman Gergő

Kérdés

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves @Waldman Gergő

Javasoljuk, hogy próbáld meg újraindítani a roaming hálózathoz csatlakozást követően a készülékedet.
Illetve, megpróbálhatsz más ott elérhető roaming partnerhálózatra is kapcsolódni.
Sok esetben függetlenül, hogy azonos a szolgáltató neve, más partner az adott területen jobb lefedettséget tud biztosítani.

Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves @Waldman Gergő!

Köszönjük a visszajelzésedet! Kérjük, hogy ebben az esetben jelezd a problémát chates elérhetőségünkön - amit ide kattintva tudsz megtenni - kollégáinknak és a segítségedre lesznek! 

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sajnos nekem is rossz az elmúlt hetekben és nagyon sok kollégámnak is. 
Ausztriában, és Németországban is gyenge (ottani Telekom hálózatra csatlakozva), Olaszországban egyenesen használhatatlan volt a héten. 
Most pl. Ausztriában google dns szervert pingelve 52% packet loss. 
Pár napja már beszéltem chaten az  ügyfélszolgálattal, néhány óra múlva jött a válasz, hogy kivizsgálták és nincs semmi hiba náluk. 

Sajnos a 3 nagy szolgáltató közül az első helyről az utolsóra sikerült visszacsúszni a Telekomnak az elmúlt hetekben mobilnet szempontból. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...