Hegyirabló Posztolva ekkor: május 14. Megosztás Posztolva ekkor: május 14. (szerkesztve) Megint nem megy a levelező kiszolgáló rendszer, sem Thunderbird kliensből, sem webmailről. Elképzelhető, hogy valamikor méltóztatik ezt javítani a Telekom, illetve az, hogy kapok választ erre a kérdésemre? Szerkesztve ekkor: május 14. Szerkesztő: Hegyirabló Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 15. Telekom Megosztás Posztolva: május 15. Szia Hegyirabló! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A megoldásban illetékes kollégáink a 1414-es telefonszámon tudnak segítségedre lenni. Kérjük, egyeztess munkatársainkkal. Köszönjük az együttműködésedet. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Hegyirabló Posztolva: május 15. Szerző Megosztás Posztolva: május 15. Már kezdtem elcsüggedni, mikor jött az SMS és az e-mail az új jelszavakkal, sikerült visszaaktiválniuk a kollégáknak. Nem csalódtam a Telekomban! Köszönöm szépen! 🙂 8 órája, Telekom szakértő írta: Szia Hegyirabló! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A megoldásban illetékes kollégáink a 1414-es telefonszámon tudnak segítségedre lenni. Kérjük, egyeztess munkatársainkkal. Köszönjük az együttműködésedet. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 16. Telekom Megosztás Posztolva: május 16. Kedves Hegyirabló! Nagyon örülünk! Köszönjük hogy visszajeleztél nekünk! ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Hegyirabló
Megint nem megy a levelező kiszolgáló rendszer, sem Thunderbird kliensből, sem webmailről. Elképzelhető, hogy valamikor méltóztatik ezt javítani a Telekom, illetve az, hogy kapok választ erre a kérdésemre?
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: HegyirablóLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.