Abucewicz Wladyslaw Posztolva ekkor: május 24. Megosztás Posztolva ekkor: május 24. Kedves Telekom IT, Az internet kapcsolatom néha, véletlenszerűen megszakad. Megnéztem a router logját a Maintanace menüben. Az üzenet végén csatoltam. Látszik, hogy ma eddig háromszor szakadt meg és magától, pár perc múlva megjavult. A TV szolgáltatást nem érintette, folyamatos volt. Ez milyen jellegű hiba és miért fordul elő? Sokszor belezavar az internet használatába pl. játék közben. Elég idegesítő tud lenni olykor. Köszönettel, Abucewicz W. ____________________________________________________________________ 2024.05.24 19:19 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 19:19 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests. 2024.05.24 19:00 Info PPPOE PPPoE connection successfully established with user credentials. 2024.05.24 19:00 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 19:00 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests. 2024.05.24 16:02 Info PPPOE PPPoE connection successfully established with user credentials. 2024.05.24 16:01 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 16:01 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests. 2024.05.24 9:49 Info PPPOE PPPoE connection successfully established with user credentials. 2024.05.24 9:48 Warning PPPOE Connection to the Internet has been terminated.(Reboot Reconfiguration forced termination) 2024.05.24 9:48 Error PPPOE Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 25. Telekom Megosztás Posztolva: május 25. Szia @Abucewicz Wladyslaw! Köszönjük a megkeresésedet! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg MT azonosítódat és elérhetőségedet (név + mobiltelefonszám) és rögzítjük a bejelentésedet, ami alapján illetékes kollégáink kivizsgálják a problémát! Együttműködésedet köszönjük! Várjuk visszajelzésedet. ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Abucewicz Wladyslaw Posztolva: május 25. Szerző Megosztás Posztolva: május 25. Új vagyok ebben a közösségben. Hogyan tudom privátban válaszolni? Nem látom erre semmilyen menüpontot. Üdv. Władysław Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 26. Telekom Megosztás Posztolva: május 26. 13 órája, Abucewicz Wladyslaw írta: Új vagyok ebben a közösségben. Hogyan tudom privátban válaszolni? Nem látom erre semmilyen menüpontot. Üdv. Władysław Szia! Egyszerűen mutass az egérrel a nevünkre és az "üzenet"-et választva küldhetsz privát üzenetet. ^Zoli Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Abucewicz Wladyslaw
Kedves Telekom IT,
Az internet kapcsolatom néha, véletlenszerűen megszakad. Megnéztem a router logját a Maintanace menüben. Az üzenet végén csatoltam.
Látszik, hogy ma eddig háromszor szakadt meg és magától, pár perc múlva megjavult. A TV szolgáltatást nem érintette, folyamatos volt.
Ez milyen jellegű hiba és miért fordul elő? Sokszor belezavar az internet használatába pl. játék közben. Elég idegesítő tud lenni olykor.
Köszönettel,
Abucewicz W.
____________________________________________________________________
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.