Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Ubiquiti Unifi UDM-Pro IPTV Android TV Optika


Tamás012

Kérdés

Sziasztok!

Több fórumot, témát is olvastam de sajnos egyelőre egyik sem oldotta meg a problémám, ezért fordulnék hozzátok segítségért. Az internet szolgáltatás tökéletesen működik, korábban nem volt TV előfizetés,  viszont most már van és még nem sikerült megfelelően beállítanom.

A hálózatom az alábbiak szerint épül fel:

Optikán érkezik be a szolgáltató (értelem szerűen Telekom) a saját FGA2233MAG eszközébe. Ez az eszköz PPPOE passthrough üzemmódban van (dhcp, wifi kikapcsolva). LAN1-es portján egy UDM-Pro controller (Network v8.1) van, ami PPPOE-n jelentkezik be a szolgáltató hálózatába. Az UDM-Pro mögött még van egy USW-Pro-24-poe switch is. Ennek a switchnek az egyik portjába van bedugva egy frissen telepített STB.

A controlleren létrehoztam egy IPTV-nevű vlan-t, a switchen a megfelelő porthoz hozzárendeltem ezt a vlan-t. A globális beállításoknál endegélyezve van az IGMP Snooping az IPTV vlan-ra valamint az IGMP Proxy-nál is hozzá van adva az IPTV vlan a "Viewing Network"-höz. Valamint a Multicast DNS-nél is szerepel ez a vlan. 

Így ezzel a konfigurációval nincs jelenleg TV adás. Nagyon sok hozzászólást, javaslatot olvastam a témával kapcsolatban de régebbi firmware-re volt igaz, ahol még nem volt UI által támogatott az IGMP proxy.

A kérdésem az lenne, hogy mi hiányzik a beállításaimból?


Olvastam olyan javaslatot is, hogy még egy külön kábel kell az UDM és az FGA közé, ami kívül esik a pppoe-n  VAGY külön az STB-t kellene az FGA-ba kötni - ezt a két verziót még nem próbáltam, ezt csak abban az esetben csinálnám, ha nincs más megoldás
VLAN tagekről és különböző tűzfalszabályokról is olvastam viszont azt azért nem próbáltam mivel külföldi oldalakról származó infó így több mint valószínű hogy eltérnek a paraméterek.

 

Válaszokat előre is köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves @Tamás012!

Köszönjük a türelmedet! 

Megérkezett a válasz illetékes csoportunktól, amely szerint a TV szolgáltatás működését csak a Telekom által kihelyezett FGA típusú eszközhöz közvetlenül kötve tudjuk garantálni, illetve biztosítani. Így az IGMP képes készülékhez tartozó beállításokkal kapcsolatban - mivel nem garantált a működés és típusonként, akár szériánként is eltérhet ezeknek a beállítása - nem javasolt a használat. Amennyiben mégis igénybe szeretnéd venni ezzel a móddal a szolgáltatást, akkor kérjük, hogy a gyártónál érdeklődj a beállításokkal kapcsolatban! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...