Prism Posztolva ekkor: május 24. Megosztás Posztolva ekkor: május 24. (szerkesztve) Sziasztok, Az elmúlt 1-2 hónapban számos problémát tapasztalok a Telekom szolgáltatásával kapcsolatban, különösen a Discord használata során. Hajnal 1 és reggel 5 óra között még stabil 20 ms körüli pingem van, de napközben ez 200 ms körülire nő, ami használhatatlanná teszi a szolgáltatást. Felvettem a kapcsolatot mind a Telekom ügyfélszolgálatával, mind a Discord és más külföldi szolgáltatások támogatásával. Egyértelművé vált, hogy a probléma a Telekom hálózatában van. A Discord weboldala gyakran 20 perc után sem tölt be, és a kliens alkalmazás is órákig tart, mire használhatóvá válik. Még ha be is tölt, a képek, videók és üzenetek sokszor nem jelennek meg. Több játékkal kapcsolatban is hasonló problémák merülnek fel. A pingem folyamatosan 120 ms körül mozog, és gyakoriak a ping kiugrások. A speedtest.net tesztjei során ugyan 18 ms körüli eredményeket kapok, de ez csak a legközelebbi szerverre vonatkozik, és nem tükrözi a valós helyzetet. Több barátom is hasonló problémákat tapasztal. A legtöbben Telekom előfizetők vagyunk, és mindannyian ugyanazokat a gondokat észleljük: magas ping és instabil kapcsolat. Nem értem, mi történik, de remélem, hogy a Telekom hamarosan megoldja ezeket a problémákat, mert jelenleg élvezhetetlen bármit is csinálni. Szerkesztve ekkor: május 24. Szerkesztő: Prism Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 25. Telekom Megosztás Posztolva: május 25. Szia @Prism! Köszönjük az adatokat, melyet továbbítottunk illetékes csoportunknak! További ügyintézésig a türelmed kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
molnarg Posztolva: május 25. Megosztás Posztolva: május 25. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 27. Telekom Megosztás Posztolva: május 27. Szia Prism! A probléma kivizsgálásához szükségünk lenne még az MT ügyfél-azonosító számodra is, ezt kérjük, privát üzenetben továbbítsd nekünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
MrThomas Posztolva: május 30. Megosztás Posztolva: május 30. Sziasztok! Az elmúlt hét esti óráiban a discord nálam is folyamatosan betöltési csatlakozási gondokba került. Ha felépül a kapcsolat és végre betudok csatlakozni akkor onnantól nagyjából stabil, de a szerverre való csatlakozás vagy csak a discord weboldaláról letölteni a discordot (mert az app újratelepítésével akartam próbálkozni), esetleg webes felületen való csatlakozása is siralmas Tudunk arról valamit, hogy erre mikor lesz megoldás? Néhány trace kép tőlem most 05.30 16:40 kor és ez a későbbi órákban csak rosszabb. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: június 3. Telekom Megosztás Posztolva: június 3. Kedves MrThomas! Köszönjük az adatokat, amit továbbítottunk illetékes kollégáinknak. Társaságunk hosszabb ideje foglalkozik a jelzett problémával! Kérjük, hogy segítsd a munkánkat azzal, hogy Te is jelzed a CloudFlare-nek a tapasztalt problémákat. Bízunk benne, hogy hamarosan megoldás születik a problémára! Együttműködésed köszönjük! ^Zsani Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
MrThomas Posztolva: június 4. Megosztás Posztolva: június 4. Sziasztok! Elnézést kicsit késő is van és a türelmem is kezd fogyóban lenni. Megkérdezhetem, hogy én mint egy szolgáltatásért fizető ügyfél, aki jelzi a szolgáltató felé, hogy a szolgáltatásukkal probléma van, annak az ügyfélnek miért kell egy harmadik félnél hibát bejelenteni, mikor elvileg én internetért fizetek. Nem csak bizonyos szolgáltatásokon keresztül "kapható" internetért, hanem tudtommal az egész kivan fizetve. Szóval most ezt nem értem, miért nekem kell trillázni és neteső táncot járni, hogy ugyan kérem, elnézést, de jó lenne tudni mikor lesz legközelebb lehetőségem arra, hogy az internetet a maximális formájában használhatom? Persze nyílváán költői a kérdés, és nehéz is lenne megválaszolni, hiszen ha csak a Telekomnál van hetek óta probléma és még egy kedves barátommal havonta egyszer egy napot sem tudunk normálisan randalírozni a Zinterneten mert épp... mi is történik pontosan? Sehol egy hivatalos kommunikációt nem látok, csak a fórumok (nem csak ez) ég a témában. Mi a teendő? Mikorra lesz jó? Én nem fogok senkinek jelezni, csak a szolgáltatónak, mert az ő dolga ezt orvosolni. HA és amennyiben egy dátumot kapnék, hogy június vége 2026-ban, már azzal is előrébb lennék, mint a "foglalkozunk vele" általános mondattal. A kérdésre a választ szeretném megkapni és nem egy sablon üzenetet. Köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
MrThomas Posztolva: június 11. Megosztás Posztolva: június 11. 1 hete nincs válasz, érdekes. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: június 12. Telekom Megosztás Posztolva: június 12. Szia Mr.Thomas! Társaságunk hosszabb ideje és jelenleg is foglalkozik a jelzett problémával. Kérjük, hogy segítsd a munkánkat azzal - ha még nem tetted meg -, hogy Te is jelzed a CloudFlare-nek a tapasztalt gondot. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
AlenWayne Posztolva: július 2. Megosztás Posztolva: július 2. (szerkesztve) Sziasztok, társulnék a korábban előttem szólókhoz. Négyszer is fordultam már pontosan ezzel a problémával az ügyfélszolgálathoz. Még modem csere is történt az elmúlt időszakban. A kiérkezett kollégával még napokig telefonáltunk, hogy megpróbáljon valamit elérni egy mérnökkel, de végső megoldást nem hozott számomra. A szolgáltatás este 7 órától egészen másnapig belassul: Discord, ChatGPT, Pinteresten a képek nem töltenek be csak hosszú percek során. A speedtesten mért eredmény hasít, de az csak a Telekom központig méri a rendszert. Amint a Google által is javasolt Mlabs Measurementet használom a mért sebességem az említett időszakban 4-5Mbit-re zuhan. Napközben ugyanez 700Mbit-tel hasít. Tanácstalanná váltam, rengeteg debug megoldást próbáltam, már lassan 14 órát beletettem magamtól abba, hogy bizonyítsam és kiderítsem, hogy mi állhat a hátterében, miközben az ügyfélszolgálattól folyamatosan az a válasz érkezik, hogy minden rendben van, ilyen probléma nem létezhet. Már nincs mihez nyúljak és az internet szolgáltatás este 7 után használhatatlanná válik még munkámban is. Partnereket és a munkahelyemet is figyelmeztetnem kellett már, hogy sajnos ebben az időben elérhetetlen vagyok a megszokott felületeken. Most már minden felületet megpróbálok, még ide is írok, hátha valaki, aki tud segíteni, segít a problémában. Szerkesztve ekkor: július 2. Szerkesztő: AlenWayne Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
AlenWayne Posztolva: július 3. Megosztás Posztolva: július 3. Átnéztem a legtöbb fórumot, amit itt találtam és molgarn által is belinkelt témában találtam rá erre a félmegoldásra: Az itt alkalmazott DNS beállításokkal ideiglenes megoldásra leltem, habár elképesztő problémának tartom, hogy ilyen workaround megoldásokhoz kell folyamodni, ahelyett, hogy az ország legnagyobb internetszolgáltatója valós lépést és intézkedést tenne az ügyfelei problémájának megoldására. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
KristofT Posztolva: július 11. Megosztás Posztolva: július 11. Ez már csak ilyen, pénz beszél Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.