Bementem ma egy T-pontba, mivel nemsokára lejár a tv, net és telefon hűségidőm. Szerettem volna újra egy 1 éves szerződést kötni, telefonból az alapcsomaggal (analóg, nem voip, mivel mifelénk még nem fehér holló a net-kimaradás), netből a netmánia S (mivel még a 10 Mbit/sec is sok a telekom helyi infrastruktúrájának, ami már a 7Mbit elérését is pezsgővel ünnepli), tévéből pedig a sat, családi csomag, 2 db beltérivel, HD nélkül.
Néhány sikertelen próbálkozás után a ügyintézőnek sikerült egy olyan ajánlatot kinyomtatnia, amely mindenben megfelelt a kritériumainknak, és még a ránk sózni kívánt HD csatornákat sem tartalmazta, mivel -ahogy ezt már egy éve is végigjátszottuk az egyik kollégájával- mint kiderült, mégiscsak lehet HD nélküli csomagot kérni, bármennyire is tagadták ezt első körben az ügyintézők.. Lényeg az, hogy így összesen 9500 valamennyire jött ki az alapdíj, tripla kedvezménnyel.
Ezután jött a szerződés kinyomtatása, amit -lévén régi motoros- újfent átolvastam, és összeadtam az abban feltüntetett alapdíjakat, ami meglepetésemre valami 12000 fölötti összeg lett. Érdeklődésemre az ügyintéző közölte, hogy a szerződésen feltüntetett díjak nem tartalmazzák a tripla kedvezményt, és olyan szerződést nem is tud adni, ami a tényleges díjat tartalmazza, de amúgy becsszóra annyit kell majd fizetnem. Ezek után aláírás nélkül távoztam, az ügyintéző pedig sztornózott minden változtatást.
Kérdésem: mennyire profi az a hozzáállás Mo. legnagyobb távközlési cége részéről, hogy a szerződésen a valóságtól eltérő adatokat kell aláírnia az ügyfélnek ?
Kérdés
zrx8
Üdv !
Bementem ma egy T-pontba, mivel nemsokára lejár a tv, net és telefon hűségidőm. Szerettem volna újra egy 1 éves szerződést kötni, telefonból az alapcsomaggal (analóg, nem voip, mivel mifelénk még nem fehér holló a net-kimaradás), netből a netmánia S (mivel még a 10 Mbit/sec is sok a telekom helyi infrastruktúrájának, ami már a 7Mbit elérését is pezsgővel ünnepli), tévéből pedig a sat, családi csomag, 2 db beltérivel, HD nélkül.
Néhány sikertelen próbálkozás után a ügyintézőnek sikerült egy olyan ajánlatot kinyomtatnia, amely mindenben megfelelt a kritériumainknak, és még a ránk sózni kívánt HD csatornákat sem tartalmazta, mivel -ahogy ezt már egy éve is végigjátszottuk az egyik kollégájával- mint kiderült, mégiscsak lehet HD nélküli csomagot kérni, bármennyire is tagadták ezt első körben az ügyintézők.. Lényeg az, hogy így összesen 9500 valamennyire jött ki az alapdíj, tripla kedvezménnyel.
Ezután jött a szerződés kinyomtatása, amit -lévén régi motoros- újfent átolvastam, és összeadtam az abban feltüntetett alapdíjakat, ami meglepetésemre valami 12000 fölötti összeg lett. Érdeklődésemre az ügyintéző közölte, hogy a szerződésen feltüntetett díjak nem tartalmazzák a tripla kedvezményt, és olyan szerződést nem is tud adni, ami a tényleges díjat tartalmazza, de amúgy becsszóra annyit kell majd fizetnem. Ezek után aláírás nélkül távoztam, az ügyintéző pedig sztornózott minden változtatást.
Kérdésem: mennyire profi az a hozzáállás Mo. legnagyobb távközlési cége részéről, hogy a szerződésen a valóságtól eltérő adatokat kell aláírnia az ügyfélnek ?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.