Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Nem tudok sem készüléket, és új mobilos szolgáltatást sem rendelni


Norbi23

Kérdés

Már 40x próbálkoztam, igaz szolgáltatás kérésével csak egyszer, de az összes rendelésem elutasításra került. Fel vettem a kapcsolatot az online chaten, ahol nagyon kedvesen meg rendelték nekem a készüléket, csak hogy az ő rendelésük is el lett utasítva. Ez előtt voltam a Telekomban ahol egy srác is segített, de neki sem sikerült. A chat és a Telekomos srác is elvileg csinált hibajegyet, de már lassan 1 hete nem tudok vásárolni (részletre) készüléket. 

 

Másnak hasonló probléma? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...