Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tvgo külföldön


Piconé

Kérdés

Szép napot! Hátha itt valaki meg tudja oldani ha már a telekom ügyintézői és hiba megoldói nem. Laptopon külföldről kb 3 hete semmilyen telekom oldal nem töltődik be. Hét közepén Magyarországon majdnem tökéletesen, bár kis kinlódás után de futott. Jelenleg külföldről semmilyen telekom oldal nem töltődik be. Pörög és pörög. Most épp E1400 hibát dobott. Túl vagyunk minden proxy,tűzfal, frissités, más böngésző stb játszmákon.  És akkor az érdekességek: 1. Telefonon keresztül siman betölti a telekom oldalt wifin keresztül. Ugyanazon a hálózaton keresztül amin a laptop nem. 2. Ha adok neki magyar netet a laptop is betölt minden oldalt. Tehát? Mi lehet a hiba? Kösz ha tudsz segíteni! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia, mi is szép napot kívánunk! A Telekom TV GO szolgáltatást külföldön, csak EU-s területen lehet használni. Melyik országban tartózkodsz?

Ahhoz, hogy továbbíthassuk a problémát műszaki munkatársaink felé, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a következő adatokat:  
Eszköz típusa, operációs rendszere és verziója
Felhasználónév, amivel bejelentkezel a Telekom TV GO szolgáltatásba
Amennyiben rendelkezel otthoni TV előfizetéssel, úgy az otthoni MT azonosítódra is szükségünk lenne, ami 9 számjegyből áll. Együttműködésed előre is köszönjük! ^Petra

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Jó napot!
Július 17-én megadtam minden kért információt. Továbbra sem működik semmi. Ja,de, ha magyar telefonszámról kap netet. Pár napja rákérdeztem privát üzenetben hogy mizu? Kaptam egy általános választ kiegészítve ezzel a hibajeggyel. 125819494 . Kösz,ettől továbbra sem működik. Szerintem rég letelt az idô amikorra ezt a problémát meg kellett volna oldaniuk.  
Üdvözlettel: Picone

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Piconé!

Megérkezett a válasz illetékes csoportunktól. Sajnos a külföldi hálózatban van valami probléma, az okozza a tapasztalt hibát. Javasoljuk, hogy a Dán hálózat üzemeltetőjével vedd fel a kapcsolatot.

Együttműködésed és megértésed köszönjük. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...