SagittaNAB32 Posztolva ekkor: július 29. Megosztás Posztolva ekkor: július 29. Üdvözlöm, működött a Telekom TV Go applikációm, de készüléket váltottam. Most nem tudok belépni, holott megjön a belépési kód. A 153-STP. Kb. 1000* próbáltam, próbáltam belépni MT azonosítóval, telefonszámmal, de sikertelenül.. Mit tegyek? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: július 29. Telekom Megosztás Posztolva: július 29. Kedves SagittaNAB32! Nagyon sajnáljuk, hogy problémád adódott a Telekom TV GO használata során. Első körben javasoljuk, hogy töröld, majd telepítsd újra az Appot. Amennyiben ez nem hoz megoldást, akkor kérünk, hogy privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot. Ott, írd meg nekünk az alábbi adatokat és rögzítünk egy kivizsgálást számodra: · a szolgáltatás MT azonosítója · az elérhetőségi mobilszámod · milyen e-mail címmel regisztráltál a Telekom TV GO-ra · milyen eszközön használod (telefon, tablet, pc., stb.) , valamint, az adott eszköz neve, a szoftver típusa · milyen hálózaton keresztül csatlakozol (vezetékes vagy mobilnet, wifi hálózaton) · mikortól észleled a problémát · ha van hibaüzenet vagy hibakód, akkor azt is kérjük Együttműködésedet köszönjük! ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
SagittaNAB32
Üdvözlöm,
működött a Telekom TV Go applikációm, de készüléket váltottam. Most nem tudok belépni, holott megjön a belépési kód. A 153-STP. Kb. 1000* próbáltam, próbáltam belépni MT azonosítóval, telefonszámmal, de sikertelenül..
Mit tegyek?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.