Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom TV Go


SagittaNAB32

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves SagittaNAB32!

Nagyon sajnáljuk, hogy problémád adódott a Telekom TV GO használata során. Első körben javasoljuk, hogy töröld, majd telepítsd újra az Appot. Amennyiben ez nem hoz megoldást, akkor kérünk, hogy privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot.

Ott, írd meg nekünk az alábbi adatokat és rögzítünk egy kivizsgálást számodra:

·         a szolgáltatás MT azonosítója

·         az elérhetőségi mobilszámod

·         milyen e-mail címmel regisztráltál a Telekom TV GO-ra

·         milyen eszközön használod (telefon, tablet, pc., stb.) , valamint, az adott eszköz neve, a szoftver típusa

·         milyen hálózaton keresztül csatlakozol (vezetékes vagy mobilnet, wifi hálózaton)

·         mikortól észleled a problémát

·         ha van hibaüzenet vagy  hibakód, akkor azt is kérjük

Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...