Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vivien M

Kérdés

22.én rendeltem 

Mai napon még semmi, csak folyamatban van az applikáción keresztül. Többször írtam chaten, nem lettem előrébb. Nem történik semmi. Otthoni szolgáltatást is gigaerős optika netre váltottam, most arra gondoltam hogy itt nálunk nem lehet erre átváltani (2946) és emiatt késlekedik a csomag is? Együtt rendeltem mindent is. 

Hova fordulatok? 

Köszönöm szépen előre is 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...