iiiiiii Posztolva ekkor: augusztus 11. Megosztás Posztolva ekkor: augusztus 11. 42 nap csúszás /készülékrészlet/ miatt lehet korlátozás? Nyilván fontos a számlák rendezése..... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: augusztus 12. Telekom Megosztás Posztolva: augusztus 12. Kedves @iiiiiii! Igen, amennyiben elmaradásod van korlátozhatjuk a szolgáltatást. Abban az esetben, "ha részletre vásároltál készüléket, csak a lejárt és/vagy éppen esedékes részlet befizetéséről kell gondoskodnod. A következő havi, illetve később esedékes részletek befizetéséről a havi számlával kiküldött részletfizetési értesítőben tájékoztatunk". Ezzel kapcsolatban ide kattintva találsz bővebben információt. Javasoljuk, hogy minél előbb rendezd az elmaradást. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
iiiiiii
42 nap csúszás /készülékrészlet/ miatt lehet korlátozás? Nyilván fontos a számlák rendezése.....
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.