Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tartozás/korlátozás


iiiiiii

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves @iiiiiii!

Igen, amennyiben elmaradásod van korlátozhatjuk a szolgáltatást. Abban az esetben, "ha részletre vásároltál készüléket, csak a lejárt és/vagy éppen esedékes részlet befizetéséről kell gondoskodnod.  A következő havi, illetve később esedékes részletek befizetéséről a havi számlával kiküldött részletfizetési értesítőben tájékoztatunk". Ezzel kapcsolatban ide kattintva találsz bővebben információt. Javasoljuk, hogy minél előbb rendezd az elmaradást. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...