László1963 Posztolva ekkor: augusztus 12. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: augusztus 12. A feltöltős SIM kártyát modemben használom fizikailag nagyon messze tőlem. Nem tudom áthelyezni telefonba. Jelenleg nem lehetséges a SIMhez tartozó telefonszámot felvenni a Telekom mobil alkalmazásba, vagy az online profilomba. Ehhez be kell menni személyesen egy ügyfélszolgálatra. Teljesen érthetetlen ez az eljárás. Valószínűleg sokakat érinthet. Tervezi e a Telekom, hogy ezt a hiányosságot kijavítja ? Éves adategyeztetés telefonon lehetséges. Így beazonosítható a SIM kártya tulajdonosa. e-mailcímre küldenek kódot a honlapra a belépéshez. Akkor ezt miértnem oldják meg? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: augusztus 12. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: augusztus 12. Szia László! Az eljárás nem hiányosság miatt ilyen, hanem szándékosan előfizetőink védelmében a visszaélések elkerülése érdekében alakítottuk ki. Természetesen megértjük, hogy kényelmetlen többek között számodra is a folyamat, de sajnos, elkerülhetetlen az alkalmazása. Köszönjük megértésed! ^Kata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.