Kincses Kevin Posztolva ekkor: 2024. augusztus 19. Megosztás Posztolva ekkor: 2024. augusztus 19. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 9. Telekom Megosztás Posztolva: január 9. Szia DZoltán! Biztonsági okokból csak abban az esetben tudod elindítani az online eSIM cserét, ha a cserélendő fő SIM vagy a cserélendő SIM-hez tartozó fő SIM mobil internet előfizetést használod és a cserét a fő SIM kártyát tartalmazó készülékben indítod és a telekom.hu-n belépve. Amennyiben hotspotként megosztott mobilnetet használsz, akkor sem lehetséges, sajnos az online csere. Megértésedet köszönjük! ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 DZoltán Posztolva: január 9. Megosztás Posztolva: január 9. Szia, Rita! Na végre! Így már tiszta sor. Mobillal applikáción keresztül próbálkoztam, böngészőből meg PC-n. Köszönöm szépen a segítséged. Vendégem vagy egy kávéra Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Kincses Kevin Posztolva: 2024. augusztus 19. Szerző Megosztás Posztolva: 2024. augusztus 19. Igen Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 DZoltán Posztolva: január 7. Megosztás Posztolva: január 7. Szia! Én most váltanék eSIM-re, problémába ütköztem és infókat gyűjtenék, itt mi volt a kérdés? Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 7. Telekom Megosztás Posztolva: január 7. Szia @DZoltán Milyen problémában ütköztél az eSIM-re váltás során? ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 DZoltán Posztolva: január 8. Megosztás Posztolva: január 8. A Telekom app > mobil > sim beállításai menüben nincs esim-re váltás lehetőség/menüpont stb. (nem jelenik meg ilyen lehetőség). Az online felületen pedig inaktív az "esim-re váltás" gomb. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 9. Telekom Megosztás Posztolva: január 9. Kedves DZoltán! Köszönjük a visszajelzésedet, örülünk, hogy segíthettünk. ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Kincses Kevin
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.