nnssy Posztolva ekkor: augusztus 23. Megosztás Posztolva ekkor: augusztus 23. Sziasztok, A mai Telekom TV Go iPhoneos appfrissítés után (2.0.1150), megjelent az AirPlay ikon az appban, és elvileg már ki lehet vetíteti TV-re is a tartalmakat. 2 telefonról próbáltam, az egyiken hiba nélkül működik, a másikon viszont E:115 hibakódot ír ki Mi erre a megoldás, hogyan tudom működésre bírni? Köszi szépen Tomi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: augusztus 24. Telekom Megosztás Posztolva: augusztus 24. Szia Tomi! Utána járunk a kérdésnek, addig is köszönjük a türelmedet. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 nnssy Posztolva: augusztus 27. Szerző Megosztás Posztolva: augusztus 27. Ekkor: 2024. 08. 24. at 8:35, Telekom szakértő írta: Szia Tomi! Utána járunk a kérdésnek, addig is köszönjük a türelmedet. ^Andrea Sikerült megtudni valamit? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: augusztus 27. Telekom Megosztás Posztolva: augusztus 27. Szia Tomi! Még nem érkezett válasz, de amint megkapjuk értesíteni fogunk. További türelmedet kérjük. ^Zoli Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 nnssy Posztolva: augusztus 27. Szerző Megosztás Posztolva: augusztus 27. Köszönöm a választ! Ahogy látom az AppStore értékeléseknél, másnál is van probléma az AirPlaynél. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: augusztus 27. Telekom Megosztás Posztolva: augusztus 27. Kedves Tomi! Amint megkapjuk a választ, mindenképpen jelentkezünk. Nagyon szépen köszönjük az eddigi és további türelmedet! ^Szilvia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 nnssy Posztolva: szeptember 2. Szerző Megosztás Posztolva: szeptember 2. Sziasztok, Úgy látom erre a kérdésre már nem fogok választ kapni, ha eddig nem sikerült. Egyébként időközben eltűnt az AirPlay lehetőség az applikációból is, gondolom véletlenül volt csak elérhető 1-2 napig, kár. Legalább a képernyőfotók majd bizonyítják a jövő nemzedékének, hogy 2024 nyarán pár napig volt AirPlay lehetőség, néhány szerencsés kiválasztott előfizetőnek. Üdv, Tomi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: szeptember 2. Telekom Megosztás Posztolva: szeptember 2. Kedves Tomi! Még egy kis türelmedet kérjük illetékes munkatársaink válaszáig. Köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: szeptember 26. Telekom Megosztás Posztolva: szeptember 26. Kedves @nnssy! Köszönjük szépen az eddigi türelmed! Szakértőink válasza alapján elérhető az AirPlayen keresztüli lejátszás a Telekom TV GO alkalmazás esetén, viszont egyes csatornák szolgáltatója tilthatja az AirPlayen történő megtekintést. Ugyanakkor az E:115-ös hibakód nem erre a tiltásra, hanem egyéb lejátszási hibára utal. Javasoljuk, úgy próbáld meg a lejátszást, hogy elindítod a megnézni kívánt műsort az alkalmazásban, majd a képernyő jobb felső részéről lefele húzva nyisd meg a vezérlőközpontot és kattints az AirPlay ikonjára. Ezt követően a „ Hangszórók és tv-k” felirat alatt kell, hogy megjelenjen a tv neve, ha az is ugyanarra a wifi hálózatra csatlakozik mint a telefon. A tv nevére kattintva rövidesen el kell, hogy induljon a lejátszás a csatlakoztatott tv-n. A TV típusától és beállításaitól függően kérheti az iPhone, hogy add meg a tv képernyőn megjelenő kódot a kapcsolódáshoz. Amennyiben a jelzett hibát továbbra is tapasztalod, kérjük, hogy privát üzenetben küldd meg nekünk az MT ügyfélazonosítódat és telefonos elérhetőséged, hogy bejelenésed továbbítani tudjuk szakértőinknek. ^Zsolti Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 nnssy Posztolva: október 4. Szerző Megosztás Posztolva: október 4. Sziasztok! Köszi a választ, a kívetítés most működik! De miért került ki az appból a kivetítés funkció gomb, és az a felület, amit megjelenített az app a kivetítés során? Megkérdeznétek nekem erről a fejlesztőket? Az első posztomban a screenshotokon látszik, h miről beszélek. Köszi szépen, Tamás Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: október 5. Telekom Megosztás Posztolva: október 5. Szia @nnssy! Kérdésedet továbbítottuk illetékes kollégáinknak, amint megkapjuk a választ tájékoztatunk. A válasz megérkezéséig türelmed kérjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: november 5. Telekom Megosztás Posztolva: november 5. Szia @nnssy! Türelmedet kérjük, egyelőre a funkcióval kapcsolatban egyeztetünk a tartalomszolgáltatókkal, amint új információkkal rendelkezünk felületünkön az azonnal megjelenik. Megértésedet köszönjük! ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
nnssy
Sziasztok,
A mai Telekom TV Go iPhoneos appfrissítés után (2.0.1150), megjelent az AirPlay ikon az appban, és elvileg már ki lehet vetíteti TV-re is a tartalmakat. 2 telefonról próbáltam, az egyiken hiba nélkül működik, a másikon viszont E:115 hibakódot ír ki
Mi erre a megoldás, hogyan tudom működésre bírni?
Köszi szépen
Tomi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
11 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.