Külföldi (EU országbeli szolgáltató) SIM kártyájával próbálok telefonálni és/vagy mobilinternet elérést. Néhány hónapja ezzel nem volt gond, aztán akadozott, de most már egyáltalán nem érem el a Telekom hálózatot. A külföldi szolgáltató magyar partnere a Telekom, tehát Önöknek kellene a roamingot biztosítania. Próbáltam 2G-t is, és a 4G-t is. Más Telekom hálózat itt (Nógrád megye) nincsen. Mit tudok tenni, hogy működjön?
A kérdésemet a Telekom felületén már két ízben feltettem, de a képernyőüzeneten kívül semmilyen megerősítést (se SMS, se e-mail) nem kaptam az üzenetemről és pláne a megoldásról!
Kérdés
Me Zo
Tisztelt Telekom!
Külföldi (EU országbeli szolgáltató) SIM kártyájával próbálok telefonálni és/vagy mobilinternet elérést. Néhány hónapja ezzel nem volt gond, aztán akadozott, de most már egyáltalán nem érem el a Telekom hálózatot. A külföldi szolgáltató magyar partnere a Telekom, tehát Önöknek kellene a roamingot biztosítania. Próbáltam 2G-t is, és a 4G-t is. Más Telekom hálózat itt (Nógrád megye) nincsen. Mit tudok tenni, hogy működjön?
A kérdésemet a Telekom felületén már két ízben feltettem, de a képernyőüzeneten kívül semmilyen megerősítést (se SMS, se e-mail) nem kaptam az üzenetemről és pláne a megoldásról!
Köszönöm:
TV-s és internetes Telekom ügyfél
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.