Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Pár hónapja romlott a lefedettségem,egyre nehezebben tudok telefonálni..! Szim-kártyát már cseréltem...A feleségemnél is hasonló a helyzet, neki új telefont vettünk, nem javult semmit a helyzet...!Lakóparkban lakunk, mellettünk új, .nagy házat építettek..


Varga1006

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @Varga1006!

A térerőt több fő tényező befolyásolhatja, melyről ide kattintva találsz információt. Az, hogy mobilinternetezéskor milyen le- és feltöltési sebesség tapasztalható, arról pedig ide kattintva tájékozódhatsz. Javasoljuk, hogy időközönkét indítsd újra a készüléket (pár perc múlva kapcsold vissza), mert általában megoldja a rendellenességet. Abban az esetben, ha továbbra is érzékeled a jelenséget, akkor kérjük, hogy jelents be a problémát a weboldalunkon elérhető chates ügyfélszolgálatunkon, amit ide kattintva érhetsz el és kollégáink indítanak egy kivizsgálást. Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...