Krisztián K. Posztolva ekkor: szeptember 6. Megosztás Posztolva ekkor: szeptember 6. Az irodaépületünk tetején van egy kábel, ami a szomszédos épületbe is be van kötve. Ez a kábel nálunk nincs használatban, szeretnék megszüntetni, levágni. Útban van, pont a tetőre vezető feljáró használatát nehezíti meg. A *****fone elmondása szerint nem hozzájuk tartozik, nagy valószínűséggel Telekomos kábel. A földből indul, majd a tetőn egy dobozból megy a szomszédos épületig, ahonnan még tovább, a következő épülethez vezet. Megnéztük a dobozt, ezer éves, abban sem adat, sem áram folyik. Sajnos e-mailben nem kaptam választ, csak hogy használjam a chat alkalmazást, a chat alkalmazásban viszont nem tudom elmagyarázni hogy mit szeretnék, mert csak eszközöket, szolgáltatásokat ajánl fel a rendszer. Mi a megoldás? Kihez forduljak ezzel kapcsolatban? Köszi szépen! Krisztián Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: szeptember 6. Telekom Megosztás Posztolva: szeptember 6. Szia Krisztián! Szívesen rögzítjük bejelentésedet és továbbítjuk az illetékes munkatársainknak. Ehhez kérjük, hogy privát üzenetben írj meg nekünk pár adatot: · pontos cím (irányítószám, település, utca, házszám) · bejelentő neve · bejelentő mobil elérhetősége · mióta tapasztalod a problémát. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Krisztián K. Posztolva: szeptember 6. Szerző Megosztás Posztolva: szeptember 6. Elküldtem, előre is köszönöm szépen! 😊 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.