A sztori ott kezdődik hogy 09.16-án rendeltem egy TV-t, kedvesen meg is kaptam hogy 09.19-re ki is szállítják, minden nap telefonon vagy chat-en érdeklődtem a rendelésem felől, mert nem láttam a profilom alatt a rendelést.
A válasz az volt, hogy minden rendben. Majd szerdán telefonon egy hölgy tájékoztatott, hogy ez el van akadva, nem biztos hogy másnap kiszállítják, az IT-hoz továbbítja az ügyemet, akik megoldják. Később chaten (még aznap 09.18-án) azt mondták hogy félre tájékoztattak, nyugodtan menjek el szabira, mert érkezni fog. (imádom erre el lőni a napjaimat)
Reggel azért megint felmentem a chatre és ott megint azt mondták hogy itt úgyan nem lesz TV. Elállási jogomat nyilván nem gyakorolhatom, mivel azzal az átadás után élhetek. Az ügyintézők, egymásnak ellentétes dolgokat mondanak és igérnek. Hazudnak, hogy hány napja késik, és ezt még flegmán is közlik, úgy hogy még a matek sem megy.
A lényeg, hogy ne higyjetek a weboldalon szereplő 1-3 munkanapos szállításnak, mert pont senkit nem érdekel a probléma, főleg nem az IT-t ( egy távközléssel és informatikával foglalkozó cégnél) .
Nyilván ettől a fórumtól se várok el semmi megoldást, de ha azt írják válasznak hogy chatelejünk róla, még a meglévő szolgáltatásokat is lemondom, és ahol tudom hirdettem, hogy ez milyen "remek cég" aminek évek óta lelkes előfizetője vagyok. A temuról szerintem előbb megkapom a cuccokat, igaz itt belföldi rendelésről van szó, ezért értem a csúszás okát.
Kérdés
Kovács-Sz.József
A sztori ott kezdődik hogy 09.16-án rendeltem egy TV-t, kedvesen meg is kaptam hogy 09.19-re ki is szállítják, minden nap telefonon vagy chat-en érdeklődtem a rendelésem felől, mert nem láttam a profilom alatt a rendelést.
A válasz az volt, hogy minden rendben. Majd szerdán telefonon egy hölgy tájékoztatott, hogy ez el van akadva, nem biztos hogy másnap kiszállítják, az IT-hoz továbbítja az ügyemet, akik megoldják. Később chaten (még aznap 09.18-án) azt mondták hogy félre tájékoztattak, nyugodtan menjek el szabira, mert érkezni fog. (imádom erre el lőni a napjaimat)
Reggel azért megint felmentem a chatre és ott megint azt mondták hogy itt úgyan nem lesz TV. Elállási jogomat nyilván nem gyakorolhatom, mivel azzal az átadás után élhetek. Az ügyintézők, egymásnak ellentétes dolgokat mondanak és igérnek. Hazudnak, hogy hány napja késik, és ezt még flegmán is közlik, úgy hogy még a matek sem megy.
A lényeg, hogy ne higyjetek a weboldalon szereplő 1-3 munkanapos szállításnak, mert pont senkit nem érdekel a probléma, főleg nem az IT-t ( egy távközléssel és informatikával foglalkozó cégnél) .
Nyilván ettől a fórumtól se várok el semmi megoldást, de ha azt írják válasznak hogy chatelejünk róla, még a meglévő szolgáltatásokat is lemondom, és ahol tudom hirdettem, hogy ez milyen "remek cég" aminek évek óta lelkes előfizetője vagyok. A temuról szerintem előbb megkapom a cuccokat, igaz itt belföldi rendelésről van szó, ezért értem a csúszás okát.
Köszönöm?
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kovács-Sz.JózsefLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
16 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.