Ugrás a tartalomhoz
  • 0

E: 105 hibakód


Bakó Dávid

Kérdés

Sziasztok, 

Egy áramszünet után az E: 105 hibakódot írja ki a mindkét beltéri egység. Azt szeretném megkérdezni, hogy mind a modem, mind a beltéri egység újra indításán / áramtalanításán és újra áram alá helyezésen túl, amivel nem jártam sikerrel, mi a következő lépés? Mi lehet a megoldás a problémára?

A segítséget előre is köszönöm.
Dávid

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Dávid! Ha nem jártál sikerrel az eszközök áramtalanításával illetve újraindításával sem, kérjük küldd meg nekünk privát üzenetben az MT azonosítód és kapcsolattartó mobilszámod, hogy hibabejelentésed továbbítani tudjuk műszaki szakértőinknek. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...