Ugrás a tartalomhoz
  • 0

10-20% packet loss Warzone 3


The Government

Kérdés

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Ne aggódj minden Telekomosnak van :) és nem fog változni. Akkor én szerencsés vagyok mert csak ( 10 játékból 7  ) nem jó!! 10 - 20% packet loss  :) Meg zombiba minden nap elvesztek mindent (többször is ) mert ez miatt kidob a szerver xD A lényeg hogy megvettük a játékot :) és fizetjük az internetet.

kurva anyad.png

geci telekom.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: xBBanzaix
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

HETEK óta!!! folyamatosan packetloss van, hétköznaponként 16:30 után már elviselhetetlen, a hétvégékről inkább említést se teszek...
Jó lenne, ha már kezdene ezzel az egésszel valamit a Telekom!
Bejelentettem már többször a hibát, de elmondásuk szerint minden rendben van az internettel, ennyivel le is ráznak.
Szégyen!
Sokan úgy gondolom hogy türelmesek voltak, úgyhogy ebből már LEGYEN ELÉG!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

10/8  online meccs alkalmával packet lossom van.  Jatéktól függetlenül. Szomorunak tartom, hogy egy ekkora ceg nem akar foglalkozni a felhasznalói érdekeivel es csak mutaogat a másikra.. nem hiszem, hogy a mi dolgunk lenne megoldani ezt a problémát...A Telekom se fogadná el ha a követlező ho aptol mikor fizetni kellene a szamlat mis is elkezdenénk mutogatni masra, hogy majd ő befizeti.

[Moderálva a bejegyzés]

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: NTibor
Ütközik a Telekom fórum felhasználási feltételeivel.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam eddig ***** volt, ott sosem volt probléma, néha volt egy kis packet burst pár másodpercig, félévente egyszer, de az annyi is volt.

  De sajnos itt a Telekomnál tényleg pár hete kezdődött ez és azóta egyre rosszabb.

Már minden meccsen packet loss, Rankeden kifejezetten örülök amikor csak 4-5% van, mert akkor van esélyem kihúzni nullásra az SR-t valahogy :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én Exitlagot használok , na azóta megszűnt a packet loss. Igaz fizetős , de én már meguntam ezt a szenvedést. Hiába jelentjük be semmi sem történik , csak egy automatikus üzenetet küldenek , hogy dolgoznak rajta . :D Sajnos a port nyitogatással nem javul meg a telekommal van itt a probléma.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: GabenB
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...