Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hiába rendelsz, képtelen teljesíteni az ígéretet a Telekom és kommunikálni sem lehet vele


telekomrajongó

Kérdés

Online felületen, ügyfélre, címre megrendelt (hűség lejárta utáni aktualizálás) 3db smartboxból 1db-t küldene ki, a számlán is 1db szerepel. A telefonos ügyfélszolgálat mindössze annyit mondott, hogy informatikai hiba miatt lehet, hogy nem számolta a rendszer a +2db boxot, ne vegyem át, ha nem akarom az 1db-t. Vagy havi +2000 forintért küld még kettőt... Amikor kérdezem, hogy az eddigi 500/22 net helyett szintén rendelt 500/150 azért sikerül-e, az enervált válasz annyi csupán, hogy ezen a helyen nincs is ilyen csomag. Ha akarom még egy kis pénzért lehet 1000/200 a net. Na most nyílván nem a kisujjamból szoptam ám ki, hogy ezt rendeltem online, hanem ők adták az ajálnlatot.

Három különböző helyen írtam panaszt, 11 nap alatt még csak egy árva sor válasz sem érkezett még. Szomorú, hogy itt tartunk még mindig.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @telekomrajongó! Sajnáljuk, hogy a megrendelésed nem sikerült úgy teljesíteni, ahogy kérted. Reklamáció esetén maximálisan 30 nap a kivizsgálási idő, melynek eredményéről írásban kapsz majd válaszlevelet. Ha szeretnéd, mi is nagyon szívesen utána nézünk, ez esetben kérjük, hogy privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot és küldd meg nekünk az MT azonosítódat. ^Zsolti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...