Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Bejelentkezési hiba


dr. Nagy Vitéz

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves @Edina1!

Kérjük, hogy a következő műveletet végezd el: A kis lapos fekete vevőegység hátuljából a legvékonyabb fekete tápkábelt húzd ki és maradjon is kihúzva. Abban az esetben, ha ez megvan, akkor áramtalan helyzetben kell a box elején lévő bekapcsoló gombot hosszan nyomni, és közben visszadugni a tápkábelt. A gombot csak akkor engedd el, ha megjelenik a T logó a TV-n. A megjelenő menüben válaszd a wipe data/factory reset lehetőséget, majd a factory data reset-et és ha eltűnt a kör és a törlés felírat, a reboot system now-t válaszd.

A lépések követésével helyre kell álljon a helyes működés! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...