Ugrás a tartalomhoz
  • 0

eSIM


NGA

Kérdés

Szép napot!
1. A Telekom alkalmazásban és a weboldalon sem található az eSIM-re váltás menüpont a SIM beállításai alatt. Még mindig inaktív?
2. Az elfelejtett jelszóra kattintva vagy megjön vagy nem az e-mail, az SMS esetében ez eddig az inkább nem felé tendál. Ha pedig megjön a három betű- négy szám e-mailben, akkor pedig az oldalon egyrészt nem látszanak a betűk, ez még a kissebb gond, viszont a számok beírása után újra kezdi az óra a számolást, de amúgy sehova nem irányít át. Így esélytelen a jelszóváltoztatás.
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia @NGA!

Jelenleg technikai okok miatt az eSIM-re váltás illetve az esim csere online a Telekom fiókban és a Telekom alkalmazásban nem elérhető, de telefonos ügyfélszolgálatunkon és az üzleteinkben továbbra is van lehetőség esimre váltani illetve esimet cserélni.

A weboldalt érintő általános hibáról nincs tudomásunk, ami a bejelentkezést érintené. Ezért javasoljuk, hogy próbáld meg a böngésződből az előzményeket, eltárolt webhelyadatokat, cookie-kat törölni, majd újraindítást követően próbálj meg újból belépni. Emellett érdemes lehet megnézni, hogy másik böngészőt vagy inkognitó/privát ablakban megnyitva a honlapot szintén tapasztalható-e a hiba. Ha nem vezetne eredményre egyik megoldás sem, kérjük privát üzenetben küldd meg nekünk a böngészőből olvasható URL-t, ahol a hibát tapasztalod, a bejelentkezési azonosítóid, illetve a használt böngésző nevét és pontos verziószámát lehetőség szerint képernyőképet is csatolva, hogy segíteni tudjunk a probléma mielőbbi megoldásában! Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 11. 06. at 16:52, Telekom szakértő írta:

Szia @NGA!

Jelenleg technikai okok miatt az eSIM-re váltás illetve az esim csere online a Telekom fiókban és a Telekom alkalmazásban nem elérhető, de telefonos ügyfélszolgálatunkon és az üzleteinkben továbbra is van lehetőség esimre váltani illetve esimet cserélni.

A weboldalt érintő általános hibáról nincs tudomásunk, ami a bejelentkezést érintené. Ezért javasoljuk, hogy próbáld meg a böngésződből az előzményeket, eltárolt webhelyadatokat, cookie-kat törölni, majd újraindítást követően próbálj meg újból belépni. Emellett érdemes lehet megnézni, hogy másik böngészőt vagy inkognitó/privát ablakban megnyitva a honlapot szintén tapasztalható-e a hiba. Ha nem vezetne eredményre egyik megoldás sem, kérjük privát üzenetben küldd meg nekünk a böngészőből olvasható URL-t, ahol a hibát tapasztalod, a bejelentkezési azonosítóid, illetve a használt böngésző nevét és pontos verziószámát lehetőség szerint képernyőképet is csatolva, hogy segíteni tudjunk a probléma mielőbbi megoldásában! Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti

Köszönöm a választ! Másik böngészőben is próbálkoztam vele, de akkor nem sikerült sehogy sem. Azóta úgy tűnik megoldódott és tudtam jelszót változtatni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...