Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Külföldön nem kapom meg időben az sms-kódot


ejelaci

Kérdés

A kérdésem annyi lenne, hogy külföldön a Telekom applikációba belépéskor miért nem küldi időben a Telekom rendszere a mobilszámos azonosításhoz tartozó sms-kódot nekem? Tegnap és ma is próbáltam, kb 15-30 perc után küldte a csodálatos Telekom-rendszer az sms-kódot, de addigra annak időkorlátja rég lejárt... Próbáltam wifiről és a helyi sim-kártyámmal mobilneten keresztül is. :(

A feleségemmel (aki Magyarországon van) leteszteltük: az "sms küldése" gomb lenyomása után 1mp-en belül megjött az üzenete...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! 
Külföldön a helyi partnerszolgáltató hálózatát is meg kell járni az SMS-nek, így az később érkezhet meg mint a haza, saját hálózatunkon. Emiatt érdemes beállítani belépési azonosítónak egy e-mail címet is a fiókodhoz, és ilyen helyzetben erre kérni a belépéshez szükséges kódot.
Ezt a webes felületünkön, a "Beállítások /  Profil és biztonsági beállítások" pontokban tudod megtenni. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
15 perce, Telekom szakértő írta:

Szia! 
Külföldön a helyi partnerszolgáltató hálózatát is meg kell járni az SMS-nek, így az később érkezhet meg mint a haza, saját hálózatunkon. Emiatt érdemes beállítani belépési azonosítónak egy e-mail címet is a fiókodhoz, és ilyen helyzetben erre kérni a belépéshez szükséges kódot.
Ezt a webes felületünkön, a "Beállítások /  Profil és biztonsági beállítások" pontokban tudod megtenni. ^Dániel

Fals információ. Ez inkább rendszer-hiba lesz.

A fentebb említett teszt mellett most az Unicredit webfelületén belépéshez a banktól küldött sms-kódot a gomb lenyomása után 2mp-en belül kaptam meg. Tehát NEM a "helyi partnerszolgaltatónál" van a hiba... Még annyi infó a megoldás-kereséshez, hogy nem EU-országban vagyok, hanem Indonéziában és nem akarom és nem is fogom a magyar Telekom mobilnetjét használni.

Egyébként éppen ezért lenne az a ***** app, hogy megkönnyítse a felhsználók életét, mert pl én is most akarnék számlát rendezni... Külföldön... De majd próbalkozom a webes felülettel, de úgy néz ki, hogy az sms-azonosítás ott sem működik, mert már 13 perce várom az sms-kódot, ami ugye 5 perc után már lejárt... 🤣

Vagy majd befizetem átutalással, már ha sikerül kinyomozni valahogy azt, hogy mennyit kell befizetnem... 🤔

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A webes felületen a telefonszámos azonosításhoz helyi idő szerint 20:56-kor kért egyszer használatos sms azonosító kód most, 21:29-kor érkezett meg.  Ennyi. 

Megnéztem, az Unicredittől jött sms-kód szintén 30-as számról érkezett, 2mp-en belül.  Tehát jó lenne ha utánanéznétek, hogy mi a HIBA a saját sms-azonosító rendszeretekben és megoldanátok. Hogy a 21. században lehessen már külföldről is zökkenőmentesen használni a Telekom appot. Köszi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves @ejelaci!

Ammenyiben a következő bejelentkezés során ismét tapasztalod a problémát, akkor kérjük, hogy az alábbi adatokkal jelezz vissza nekünk privát üzenetben, hogy szakembereink megvizsgálhassák: belépéshez használt felhasználó azonosító (e-mail vagy mobiltelefon előfizetés hívószáma), platform (Android / iOS) és operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1), készülék gyártója és típusa (pl.: Samsung Galaxy S4 mini), alkalmazás verzió: (pl. 5.0), észlelés időpontja (2023.10.06 15-16 óra között), internetelérés típusa (Telekom mobil internet/Egyéb mobil internet/WIFI), MT-azonosító, hiba részletes leírása (hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van az nagy segítség).

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 11. 20. at 18:14, Telekom szakértő írta:

Kedves @ejelaci!

Ammenyiben a következő bejelentkezés során ismét tapasztalod a problémát, akkor kérjük, hogy az alábbi adatokkal jelezz vissza nekünk privát üzenetben, hogy szakembereink megvizsgálhassák: belépéshez használt felhasználó azonosító (e-mail vagy mobiltelefon előfizetés hívószáma), platform (Android / iOS) és operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1), készülék gyártója és típusa (pl.: Samsung Galaxy S4 mini), alkalmazás verzió: (pl. 5.0), észlelés időpontja (2023.10.06 15-16 óra között), internetelérés típusa (Telekom mobil internet/Egyéb mobil internet/WIFI), MT-azonosító, hiba részletes leírása (hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van az nagy segítség).

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Kedves Zoltán.

Indonéziában voltam. Próbálkoztam több alkalommal is a belépéssel, de sikertelenül, a késve érkező sms-kód miatt...

2 napja érkeztem meg Vietnámba. Most próbáltam belépni a telefonszámos azonosítással és csodák csodájára szinte azonnal megérkezett az sms-kód és be tudtam lépni az appba.

Mindent ugyanúgy csináltam, és csak egyetlen különbség volt: egy másik országban működik, míg a másik országban nem működött...

Továbbra is azt javaslom, hogy keresgéljétek a hiba okát a rendszerben. 😉

Sok szerencsét!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...