Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Online rendelés


Laci64

Kérdés

2024.11.14.-én rendeltem egy telefont 2 év  hűségidővel. Jött egy email, amiben leírtak, hogy munkatársaik 1-5 napon belül felveszik velem a kapcsolatot. Hétfőn megérkezett a szerződés módosítása, telefon sehol. Chates érdeklődésére kedden feladják a telefont, szerdán biztos megkapom. Ma hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték, sajnos informatikai hiba miatt nincs rögzítve, várjak türelemmel. 

De! A szerződésben már szerepel a készülék ára, amit még meg sem kaptam!!!!!

Egy ekkora cégnél, hogy lehet hetekig, hónapokig informatikai hiba!? Akkor ott valaki, valamit nagyon rosszul csinál.

Vagy arra megy a dolog, hogy a meghírdetett 14 napos visszamondás lejarjon!?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves @Laci64!

Sajnos legjobb szándékunk ellenére is felléphetnek hibák az informatika rendszerekben.
Mindent megteszünk a mihamarabbi javítás érdekében, hogy minél előbb használhasd új készülékedet.

A 14 napos elállás a készülék átvételének időpontjától indul. Megértésed és türelmed köszönjük! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...