Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Online rendelés


Laci64

Kérdés

2024.11.14.-én rendeltem egy telefont 2 év  hűségidővel. Jött egy email, amiben leírtak, hogy munkatársaik 1-5 napon belül felveszik velem a kapcsolatot. Hétfőn megérkezett a szerződés módosítása, telefon sehol. Chates érdeklődésére kedden feladják a telefont, szerdán biztos megkapom. Ma hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték, sajnos informatikai hiba miatt nincs rögzítve, várjak türelemmel. 

De! A szerződésben már szerepel a készülék ára, amit még meg sem kaptam!!!!!

Egy ekkora cégnél, hogy lehet hetekig, hónapokig informatikai hiba!? 

Vagy arra megy a dolog, hogy a meghírdetett 14 napos visszamondás lejarjon!?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves @Laci64!

Sajnáljuk, hogy a megrendeléseddel probléma adódott, azonban előfordulhatnak hibák nálunk is. Amennyiben felvetted a kapcsolatot chates ügyintézőinkkel, akkor munkatársaink azon lesznek, hogy a rendellenesség elháruljon és mihamarabb megkapd a készüléket. Addig is türelmedet, az okozott kellemetlenségért pedig elnézésedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 órája, Telekom szakértő írta:

Kedves @Laci64!

Sajnáljuk, hogy a megrendeléseddel probléma adódott, azonban előfordulhatnak hibák nálunk is. Amennyiben felvetted a kapcsolatot chates ügyintézőinkkel, akkor munkatársaink azon lesznek, hogy a rendellenesség elháruljon és mihamarabb megkapd a készüléket. Addig is türelmedet, az okozott kellemetlenségért pedig elnézésedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán

Na álljunk meg egy pillanatra!

Már lassan egy hete chates ügyintézővel vagy telefonos ügyfélszolgálattal beszélek. Minden alkalommal informatikai hibára hivatkoznak, ami kissé furcsa, mert ha minden ügyféllel előfordul, már régen történt volna valami, ha pedig csak én vagyok ilyen "szerencsés", más nem, akkor az miféle "egyénre szabott” informatikai hiba???  És semmi előre haladás nincs, csak hibajegyzékek! Illetve van, mert a szerződés módosítása már megtörtént, de készülék sehol!  Vagyis papíron már "ketyeg" a magasabb havidíj és a telefon havi részletdíja. Én legyek megértő, de az én szempontomat ki fogja megérteni?

Szerencsére megvan az összes beszélgetés, illetve a chaten,  így ha végképp elfogy a türelmem avagy megértésem, könnyebben tudok a NMHH-hoz fordulni panasszal.

Üdvözlettel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 órája, Telekom szakértő írta:

Megértjük a bosszúságodat és sajnáljuk a kialakult helyzetet! Bízunk benne, hogy már valóban nem kell sokáig türelemmel legyél! ^Oszkár 

Csak azt nem értem, hogy a csomag módosítást miért előre küldik az emelt havidíjjal? Nem akkortól kellene amikor teljesítik a megrendelést? Ha egy hónapig csak "elnézést és türelmet" kérnek, és nem küldik a telefont, fizessem a készülék árát is, holott nem tudom használni? Erre valahogy nem kaptam választ!!!

A honlapon át kellene írni a 1-3 napos kiszállítást " Majd egyszer"-re!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...