Ugrás a tartalomhoz
  • 0

telefon jelerősítő


Péter222

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Péter222! 

Nagyon sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz az internethasználat közben. A működést több minden is befolyásolhatja, pl. a készülék, a SIM kártya, a díjcsomag, a hely domborzati viszonya- és lefedettsége, az épületek, stb.

Javasoljuk, hogy vedd ki a SIM kártyát a készülékből (ha kivehető) majd tedd vissza, így frissül a feljelentkezésed, akár ez is hozhat megoldást. Ha ezek után sem működik, kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot Facebookon a m.me/TelekomHU elérhetőségünkön, hogy a segítségedre lehessünk. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia @Péter222! Ha jó minőségű wifi kapcsolat rendelkezésre áll a lakásban és megfelelő okostelefonnal rendelkezel, javasoljuk a vowifi szolgáltatás használatát. Ehhez először aktiválnod kell a szolgáltatást, amit a 1414-es számra sms-ben elküldött "+VOWIFI" kóddal tudsz megtenni. Emellett telefonod beállításaiban is engedélyezned kell a vowifi használatát. Részletes leírást ezen az oldalunkon találsz: VoWifi, Wifi Hanghívás: Hívj Wi-Fi-n keresztül!- Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...