Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV Box bekapcsolási hiba


Gaben906

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @Gaben906!

Köszönjük a visszajelzésedet!

Javasoljuk, hogy 5 percre áramtalanítsd az eszközeidet, úgy, hogy a modemet kapcsold vissza első körben. Amikor a rendszer helyreállt, akkor üzemeld be a vevőegységeket is és tekintsd meg a működéseket. Amennyiben ezután is tapasztalható a probléma, akkor kérjük, hogy privát üzenetben add meg MT azonosítódat és elérhetőségedet (mobiltelefonszámodat) és rögzítjük a bejelentésedet! Együttműködésedet köszönjük! Várjuk visszajelzésedet. ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...