Ugrás a tartalomhoz
  • 0

törölt rendelést követően nem törlik a hűségidőt


nylacika

Kérdés

Még november 02-án rendeltem egy tabletet, majd másnap meggondoltam magam és lemondtam. A lemondást követően a 2 év hűségidő nem törlődött, azóta is az előfizetésem mellé van rendelve... Számtalan telefont követően sem oldották meg a problémát. Pár hete panaszlevelet is írtam, a T állítása szerint 72 órán belül válaszolnak... Azóta is várom... Karácsonyra szerettem volna készüléket vásárolni Moments kuponnal, de kötbér van, nem érte meg... Kíváncsian várom, hogy mikor tűnik végre el az előfizetés mellől a hűségidő...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Ellenőrzésünk alapján illetékeseink reklamációt rögzítettek, melynek a kivizsgálása folyamatban van. Ahogy lezárják, azonnal választ fognak küldeni. Ennek megtörténtéig szíves türelmedet kérjük!
Posztban kérjük, ne oszd meg MT azonosítódat és egyéb személyes adatokat.
Ezek védelme érdekében rejtettük a kommentedet.

Kérjük, töröld mihamarabb. Csak privát üzenetben küldd el őket. ^Oszkár 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia! Ügyfélszolgálatunkhoz decemberben érkezett be panaszleveled, és az ügy kivizsgálása hosszabb időt vesz igénybe. Illetékesek igyekeznek mihamarabb rendezni azt, azonban maximum 30 napot vesz igénybe. További türelmedben bízunk annak megtörténtéig! Köszönjük, mi is kellemes ünnepeket kívánunk! ^Petra

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...