Bementem egy Telekom fiokba hátha szemelyesen könnyebb elintézni az ügyet ami egy uj cimre való otthoni szolgáltatás Tv + net. A vezetekes telefont pedig athelyeztetni a szám hordozás érdekében.( A régi cimen marad a tv + net). Erre a kedves ugyintezonek nem sikerült elintézni holott tobbszor kihangsulyoztam hogy a szám ne vesszen el! Mi a teendő amikor egyértelműen az ügyintéző képtelen volt megoldani?
Kérdés
Kovács Richárd
Udv!
Bementem egy Telekom fiokba hátha szemelyesen könnyebb elintézni az ügyet ami egy uj cimre való otthoni szolgáltatás Tv + net. A vezetekes telefont pedig athelyeztetni a szám hordozás érdekében.( A régi cimen marad a tv + net). Erre a kedves ugyintezonek nem sikerült elintézni holott tobbszor kihangsulyoztam hogy a szám ne vesszen el! Mi a teendő amikor egyértelműen az ügyintéző képtelen volt megoldani?
Üdv
Kovács Richárd
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kovács RichárdLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.