Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Bejelenkezési Hiba!


Kató

Kérdés

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Kató! Elsőként arra kérünk, hogy a kis lapos fekete vevőegység hátuljából a legvékonyabb fekete tápkábelt húzd ki és maradjon is kihúzva. Ha ez kész, akkor áramtalan helyzetben kell a box elején lévő bekapcsoló gombot hosszan nyomni, és közben visszadugni a tápkábelt. A gombot csak akkor engedd el, ha megjelenik a T logó a TV-n. A megjelenő menüben válaszd a wipe data/factory reset lehetőséget, majd a factory data reset-et. Ha eltűnt a kör és a törlés felirat, a reboot system now-t válaszd. Bízunk benne, hogy a leírt művelet megoldja! Probléma esetén hibabejelentést szükséges leadnod (https://bit.ly/47ArN0l ), amit megtehetsz chat-en, 1414-en és itt is privát üzenetben MT ügyfélazonosítód és elérhetőségi mobilszámod megadásával! ^Petra

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...