Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kaon CG3000 nincs wifi jel


gaben39

Kérdés

Sziasztok!

A problémám a következő: Adott egy Kaon CG3000-es , december 24-e óta nincs wifi. A routeren az 5GHz led világít, viszont a 2,4Ghz ledje nem (vagy nagyon halvány zölden). Már próbáltam áramtalanítani, a felhasználói felületen újraindítani, gyári beállításokra visszaállítani. Egyszerűen semmilyen módszer eddig nem jött be. Érdekes, hogy ha megnyomom a WPS gombot (és előtte engedélyeztem a felületen) nem tűnik el az 5Ghz jel. Mintha "besült" volna az egész router. Semelyik telefon nem ismeri fel az eszközt a wi-fi  kereséseknél. Kábellel simán tudok netezni Pc-n. Csak a wifi, ami nem működik. Mi lehet a baj? 

Még talán annyit tennék hozzá: amikor a felhasználói felületen megnyomtam a gyári beállítások gombot, a 2,4 Ghz ledje is felvillant, utána természetesen újraindult a router. Szoftverhiba, esetleg maga a router hibás?

Köszönöm a segítséget előre is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @gaben39!

Javasoljuk, hogyha van lehetőséged, és az eszközeid alkalmasak rá, akkor aktiváld az 5 Ghz-es hálózatot is, és használd ezt párhuzamosan a 2,4 Ghz mellett, az arra alkalmas készülékekkel. Segíthet még ha olyan Wi-Fi csatornát állítasz be a modem admin felületén, ami kevésbé terhelt a környéken - ezt különböző Wi-Fi elemző alkalmazások segítségével tudod ellenőrizni. Az 5 Ghz-es hálózat bekapcsolását és a megfelelő csatorna kiválasztását a digitális elosztó admin felületén végezheted el, melyekhez segítséget találhatsz az eszközöd útmutatójában, ide kattintva.

A fenti beállítások elvégzésében és a felhasználói eszközök ellenőrzésében az "Egyedi szerviz" szolgáltatásunk keretében tudunk helyszíni segítséget nyújtani, melynek részleteiről és díjazásáról ide kattintva olvashatsz.

További megoldásként javasoljuk a Telekom Okoswifi Rendszert, aminek a használatával díjmentes a helyszíni hibakezelés és garanciális az ügyintézés. További részleteket ezen az oldalon találsz.

Abban az esetben, ha ilyen feltételekkel kéred a Wi-Fi-nek a helyszíni ellenőrzését, akkor keress meg minket privát üzenetben adataiddal (MT azonosító + mobilelérhetőséged) és rögzítjük a bejelentésedet! 

Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...