A téma adott. November 22-én töröltettem egy webshopos rendelést ahol fizettem be előleget. Nov.26-i dátummal törölték a rendelést. Azóta is várom a befizetett összeg visszautalását. Eltelt a 30 nap ami alatt visszakellett volna kapnom. Felvettem mobilchaten a kapcsolatot egy ügyintézővel, de csak annyit tudott mondani, hogy ő sem látja a rendszerben a visszautalást, és felvette reklamácóra. A kérdésem az lenne, hogy ha a T-Home azt írja a honlapján hogy 30 nap alatt visszautalja akkor ez miért nem történt meg a mai napig.(2025.01.02-ig) Meddig játszhatja ezt hogy hibajegyeket veszeget fel, és majd kivizsgálják, de az minimum 2-3 hét? Ilyenkor nem illetne meg kártérítés a vissza nem fizetett összeg miatt? Kicsit idegesítő dolog, (és itt most nem az összeg nagysága a lényeg) hogy egy ekkora cég ezt eljátszhatja bárkivel. Milyen lehetőségeim vannak még, hogy végre történjen valami?
Kérdés
sputyi
A téma adott. November 22-én töröltettem egy webshopos rendelést ahol fizettem be előleget. Nov.26-i dátummal törölték a rendelést. Azóta is várom a befizetett összeg visszautalását. Eltelt a 30 nap ami alatt visszakellett volna kapnom. Felvettem mobilchaten a kapcsolatot egy ügyintézővel, de csak annyit tudott mondani, hogy ő sem látja a rendszerben a visszautalást, és felvette reklamácóra. A kérdésem az lenne, hogy ha a T-Home azt írja a honlapján hogy 30 nap alatt visszautalja akkor ez miért nem történt meg a mai napig.(2025.01.02-ig) Meddig játszhatja ezt hogy hibajegyeket veszeget fel, és majd kivizsgálják, de az minimum 2-3 hét? Ilyenkor nem illetne meg kártérítés a vissza nem fizetett összeg miatt? Kicsit idegesítő dolog, (és itt most nem az összeg nagysága a lényeg) hogy egy ekkora cég ezt eljátszhatja bárkivel. Milyen lehetőségeim vannak még, hogy végre történjen valami?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.