Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hiba


Attila132233

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Attila132233!

Amennyiben továbbra is tapasztalod a problémát, kérjük, hogy legalább 5-10 percre áramtalanítsd az eszközt, majd indítsd újra. Ha ez sem hoz megoldást, kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk az MT azonosítódat, egy kapcsolat tartó nevet, valamint egy elérhetőségi mobilszámot és kivizsgáltatjuk. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...