Horváth Marcsi Posztolva ekkor: január 8. Megosztás Posztolva ekkor: január 8. Napok óta E 105 hibakódot ír ki, àllandóan újra kell indítani a kèszülèket, lefagynak a csatornàk, nincs normàlis internet kapcsolat, màr többször jeleztem Telekom felè Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 9. Telekom Megosztás Posztolva: január 9. Kedves Marcsi! Nagyon sajnáljuk az általad tapasztaltakat. Amennyiben bármikor hibát tapasztalsz, kérünk, hogy minden esetben jelezed ezt felénk, hogy kivizsgálást rögzíthessünk és műszaki munkatársaink feltárják az okot és elhárítsák. Kérjük, hogy privát üzenetben keress meg minket és add ott meg az MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat, hogy a segítségedre lehessünk. ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Horváth Marcsi
Napok óta E 105 hibakódot ír ki, àllandóan újra kell indítani a kèszülèket, lefagynak a csatornàk, nincs normàlis internet kapcsolat, màr többször jeleztem Telekom felè
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.