Ugrás a tartalomhoz
  • 0

számlabefizetés


Urzella

Kérdés

Tisztelt Telekom!

Kaptam email-en egy értesítést a szémla befizetési kötelezettségemról. Rákattintottam a "befizetem a számlámat"-ra, átirányított a Telekom oldalára, ahol viszont azt írta ki, hogy nincs olyan számla, amit ki kellene egyenlítenem. Azt gondolom, hogy kell legyen számla, mert ebben a hónapban még nem fizettem a Telekomnál. Mit tegyek?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...