Tamás Molnár Posztolva ekkor: január 16. Megosztás Posztolva ekkor: január 16. Nyíradony területén a 300MB/s sebességű internetemből jó ha max 60 MB/s jön és a ping is nagyon magas (100-150). Láttam az oldalon, hogy hibaelhárítás van folyamatban, de már december eleje óta. Mikorra szűnhet meg a hiba? Ez így nagyon idegesítő. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 16. Telekom Megosztás Posztolva: január 16. Szia Tamás! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd meg nekünk MT azonosítódat és mobil elérhetőséged, hogy műszaki területünk felé továbbítani tudjuk a bejelentésed a mielőbbi javítás érdekében. Együttműködésedet köszönjük! ^Zsolti Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Schwartz Zoltán Posztolva: január 25. Megosztás Posztolva: január 25. Ugyan ezzel szenvedek, hiába állítolag 2000/1000 netem van, jo ha elerem neha a 300mb/s letoltesi sebesseget feltoltesnel pedig a 3-4 mb/s-t.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 27. Telekom Megosztás Posztolva: január 27. Kedves Zoltán! Kérünk, hogy írj nekünk privát üzenetben. Add meg ott nekünk az MT azonosítódat, a kapcsolattartói mobilszámodat, valamint a tapasztalt hibajelenséget és kivizsgáltatjuk jelzésedet illetékes szakembereinkkel. ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Tamás Molnár
Nyíradony területén a 300MB/s sebességű internetemből jó ha max 60 MB/s jön és a ping is nagyon magas (100-150). Láttam az oldalon, hogy hibaelhárítás van folyamatban, de már december eleje óta. Mikorra szűnhet meg a hiba? Ez így nagyon idegesítő.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.