Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Az applikációba bejelentkezés email címmel nem müködik


IstvánB

Kérdés

A bejelentkezéshez megadom az E-mail címemet a jelszóval. Kapok rögtön 2 (kettö) E-mailt, két különbözö kóddal. Mindegy hogy melyiket adom be, jön a hibaüzenetet, hogy „Hiba történt! Az általad megadott kód érvényességi ideje lejárt. Kérjük, kérj újat. Kérjük, pár perc elteltével próbáld újra!“ A kód kérése, megérkezése, és  beadása között nem tellik el 10 másodperc! A számítógépröl a Web oldalról simán müködik.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
Ekkor: 2025. 01. 21. at 9:48, Telekom szakértő írta:

Szia IstvánB!

Kérjük, hogy ezen az m.me/TelekomHU elérhetőségen vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy mielőbb segíteni tudjunk Neked. Várjuk megkeresésed! ^Rita

Halló Rita!

Köszönöm a felkinált lehetöséget, de nincs massengerem. Ha kapnák egy telefonszámot, azon szivesen jelentkeznék. A probléma oka a véleményem szerint nem nálam lehet, mert mint írtam, másodpercek alatt  kapok két emailt, két kóddal. Már ez eleve furcsa! Aztán mindegy, hogy melyiket adom be elöször, kapom a hibajelentést, hogy a kód érvényességi ideje lejárt. Természetesen többször megpróbáltam, elöbb az elsö email kóddal, majd a másodikkal, vagy éppen fordítva. A telefonom Huawei P30 Pro, osztrák SIM kártyával, idöbeállítása korrekt, minden más online ügyintézés hibátlanul müködik rajta.

Üdv: IstvánB

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...