hová lehet fordulni olyan esetben, ha a telkom 104 napja képtele egy hibát megoldani? Létezik "hathatós" felügyeleti szerv?
Esetlg valaki tudna ajánlani egy pontos útmutatót?
Panaszt tettem, kaptam egy semmit mondó levelet, ahol jelzik, hogy a hiba elhárult, természetesen szó nincs erről, 104 napja várok, türelemmel, megértéssel teli a padlás...
Kérdés
heimdallr
Sziasztok,
hová lehet fordulni olyan esetben, ha a telkom 104 napja képtele egy hibát megoldani? Létezik "hathatós" felügyeleti szerv?
Esetlg valaki tudna ajánlani egy pontos útmutatót?
Panaszt tettem, kaptam egy semmit mondó levelet, ahol jelzik, hogy a hiba elhárult, természetesen szó nincs erről, 104 napja várok, türelemmel, megértéssel teli a padlás...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.