heimdallr

hatásos felügyeleti szerv?

Kérdés

Sziasztok,

 

hová lehet fordulni olyan esetben, ha a telkom 104 napja képtele egy hibát megoldani? Létezik "hathatós" felügyeleti szerv?

Esetlg valaki tudna ajánlani egy pontos útmutatót?

 

Panaszt tettem, kaptam egy semmit mondó levelet, ahol jelzik, hogy a hiba elhárult, természetesen szó nincs erről, 104 napja várok, türelemmel, megértéssel teli a padlás...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Szolgáltatáskiesésnél 8-szoros a kötbér, megrendelésnél szerintem nincs kötbér. Ez meg egy speciális eset. Nem írtál a médiabiztosnak?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

update: ismét 1 hónap telt el mindenféle eredmény nélkül. Már ott tartunk hogy a hivatalosan felvett panaszra nyitva álló 30 nap alatt annak megválaszolása sem működik.

 

ui: valaki tisztában van a kötbérekkel? Ha jól olvastam nem teljesült megrendelés esetén 8x a kötbér?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Készülék megrendelés húzodik.

" Egy eddig nem definiált hibakód-ra fut a megrendelés"

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia heimdallr!

 

Megkérdezhetem mi a probléma? Nem igazán szokott ilyesmi előfordulni, hátha tudok segíteni...

 

Üdv:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 Ebben az esetben a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz kell fordulnod, illetve közvetlenül a Média és Hírközlési biztoshoz. http://nmhh.hu/tart/index/877/Panaszkezeles_nem_hatosagi_eljaras

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most