Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TelekomT2Pro 5G telefon frissítése


Kerekes FErenc Béla

Kérdés

Az előbb rossz helyen tettem fel a kérdést. Elnézést kérek, itt ismétlem. Önöktől vásároltam Telekom T2 Pro 5G mobiltelefont. Én már Android 14-el kaptam az utolsó biztonsági frissítése október 5. Az ígérvény szerint 3 évig havi biztonsági frissítést és 2 évig rendszerfrissítéseket ígértek. A készülék eleinte kiválóan működött, most többször akadozik esetenként lefagy. Úgy gondolom a frissítés hiányzik. Gyakran újra indítom, de ez egy idő után nem megoldás! Próbáltam a Telekomnál segítséget kérni, de "Vandánál" megakadtam. Nem engedte a kérdést feltenni, mást akart, majd bontott. Önök tudnak-e valamit javasolni? Más is tapasztal-e hasonlókat? Gondoltam a saját nevét márkaként hordozó telefonra a kiadó cég legalább figyel!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
Ekkor: 2025. 01. 28. at 7:23, Telekom szakértő írta:

Kedves Kerekes FErenc Béla!

Köszönjük szépen a türelmedet! A további segítségnyújtáshoz kérünk, hogy írd meg nekünk itt vagy privát üzenetben, hogy a telefonodon jelenleg pontosan melyik szoftver verzió érhető el. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

A szoftwer Android 14 A biztonsági frissítés 2024. október 5. Google Play frissítés2025 január 1 Alapsáv:DE.3.1.2-00703-NETRANI:GENERAL_PACK-1,53714,31

Kernel:6.10185- android12-9-gb049c2057b31#Thu OCT 24 06 47:35 UTC2024

BuildCeetah_0.10.02

Remélem így sikerül kideríteni, hogy miért nem frissül a telefon. Az eladáskor az ismertetőben (nost is!) Android 15 és 16-os frissítés 5 év biztonsági frissítés, ebből 3 év havi és 2 év negyedévenkénti van az ígérvényben. A telefon forgalmazója a Telecom (A gyártó (megrendelő) és a nemzetközi kereskedője is!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves @Kerekes FErenc Béla! Köszönjük szépen a türelmed! Szakértőink visszajelzése alapján már vannak erre a modellre kiadott, annál újabb szoftververziók, mint ami a készülékeden jelenleg telepítve van. Az aktuálisan legfrissebb verzió 2025. január végén lett kiadva.  Amennyiben nem jelzi a készüléked a frissítést, kérjük ellenőrizd, hogy stabil wi-fi hálózatra csatlakozik-e, ez szükséges a letöltéshez. Emellett fontos, hogy legyen elegendő szabad tárhely a telefonon. Érdemes lehet még újraindítást követően, aktív wi-fi kapcsolat mellett manuálisan megpróbálni a frissítést a Beállítások > Rendszer > Szoftverfrissítés menüpontban a "Frissítések keresése" feliratra kattintva. Ha ezek a lépések nem vezetnek eredményre, javasoljuk, hogy az egyik közeli Telekom üzletünkben add le a mobilt, ahonnan munkatársaink szervizbe tudják azt küldeni. Megértésed és együttműködésedet köszönjük! ^Zsolti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...