Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tradingview riasztások nem működnek


Dénes77

Kérdés

Sziasztok!

Körülbelül 2025 január közepe óta nem tudom használni a tradingview riasztásokat.
Az elmúlt év során semmi probléma nem volt vele, az otthoni hálózatomban sem történt semmilyen változás.

A probléma:
Reggel néhány percig / óráig működik, utána vagy szürkén jelenik meg a beállított riasztás és nem aktív, vagy meg sem jelenik.
Majd teljesen véletlenszerűen a nap folyamán ismét lehet használni néhány percig, majd órákon át vagy a nap hátralévő részében már egyáltalán nem.
Az „ alerts / log ” részben sem látszik semmi, a riasztáskezelő nem tölt be.

Amivel teszteltem a riasztások beállítását (Wi-Fi / 4g):
Linuxot operációs rendszer, Brave, Chrome és Firefox böngészővel, de nem működik megfelelően (Wi-Fi)
Ipadre, mobiltelefonra telepített alkalmazásban sem működik (Wi-Fi / 4g)
A https://pricealerts.tradingview.com/ oldal sem töltődik be sokszor, mobiltelefonon Wi-Fi / 4g hálózattal is tesztelve.

https://status.tradingview.com/ nem mutat a jelen pillanatban semmilyen hibát.

Felvettem a kapcsolatos a tradingview csapatával, és hosszas levelezést követően megállapították, hogy nem náluk van a probléma.

Az utolsó üzentet tőlük:
Please try connecting to a different internet service provider and/or use a VPN service and see if you can load alerts. If you can, please contact your current provider and send them the results of the following trace: Open a console (press the Window + R keys, type cmd and click ok). In the next window, please run the tracert pricealerts.tradingview.com > C:/tracert.txt and hit Enter. During this step, VPN has to be disabled.

Sajnos jelenleg nincs lehetőségem más szolgáltatónál kipróbálni, hogy ott is tapasztalható e ez a hiba.
Kérném egy illetékes szakembert, hogy segítsen ezen hiba felülvizsgálatában és a megoldás megtalálásában.

Köszönöm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Igen, kb. 2 hete itt többen jeleztük már a problémát, sajnos azóta sem stabil a működés, néha működik, néha nem, most például nem.

A Tradingview és a Telekom természetesen egyetértenek abban, hogy náluk minden rendben, a másik félnél van a hiba 😨, szóval nagy az összhang😨 , csak éppen a probléma nem oldódik meg. 

https://kozosseg.telekom.hu/topic/48985-elérhetetlen-szerver/

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Nos mivel még nem volt lehetőségem kipróbálni más szolgáltatónál a tradingview alert kezelést, így alternatív megoldásként a gépemre VPN-t telepítettem és ezen keresztül teszteltem.
Több alkalommal, ezekből az országokból „jelentkeztem” be: Hollandia, Japán, USA

Az eredmény:
Tökéletesen, hiba nélkül működött(működik) a riasztáskezelő, a nap bármely időszakában lehetett új riasztást felvenni, módosítani vagy törölni minden probléma nélkül.

Közben a tradingview csapatával tovább leveleztem, és végül a korábbi állításukat ismét megerősítették, hogy a hiba nem náluk, hanem az internetszolgáltatónál van:

„ We have conducted a thorough investigation and have determined that unfortunately some ISPs in Europe have begun to experience difficulties connecting to our alert servers. There are no bugs or blockages on TradingView's website, and since the problem isn't coming from us, there's nothing we can do about it except recommend switching provider, using a VPN, or contacting your current provider.
Thank you for your understanding. ”

https://pricealerts.tradingview.com/

T
ovábbra is szeretném kérni a Telekomos szakemberek segítségét ezen probléma megszüntetésében.

Köszönöm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves @Dénes77

Illetékeseink visszajelzése alapján a tapasztalt problémát nem szolgáltatói fennakadás okozza. A probléma több szintet is megjárt, viszont a Tradingview-t ebben befolyásolni nem tudják, a szükséges lépéseket ők kell megtegyék. 
Mi is azt a visszajelzést kaptunk, hogy a Tradingview  szükséges fordulni a probléma megoldása érdekében.
Javasoljuk, mihamarabb egyeztess velük is a témában. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én is meg tudom erősíteni, csak a Telekomnál nem elérhetőek ezek a szerverek. Más szolgáltatónál és mobilnetről teljesen jól működnek a dolgok... Szomorúnak találom, hogy ennyi idő alatt nem lehet megoldani egy problémát.

TradingView-tól én is azt a választ kaptam, hogy tudnak a problémáról és vegyem fel a kapcsolatot a szolgáltatómmal.

Screenshot-2025-02-05-at-16-40-39.png

1915537988_Screenshot2025-02-05at16_41_34.thumb.png.8d40a447ce3f644d126fecab6ea2c8eb.png

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Randomkomment
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...