Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom Tv Go


Fecóka

Kérdés

Tisztelt Telekom.

Ma de beszéltem a kollégájukkal de nem kaptam választ a hiba okára, ami továbbra is fent áll.

A Tv go szolgáltatás E:1400 hibakódot ír folyamatosan és nem tudom használni.

Ha telefonon próbálom mobil hálózatról működik viszont wifiről E:66 hibakóddal szintén nem lehet használni.

Mi lehet a probléma?

Üdvözlettel : Feri

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Feri!

Amennyiben egyeztettél szakértő kollégánkkal és nem sikerült megoldani a gondot a hiba kivizsgálása elindult és ennek eredméynéről hamarosan tájékoztatunk. Abban az esetben, ha ezt leellenőriznéd, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat és Telekom Fiók azonosítódat, hogy utánanézhessünk. Köszönjük! ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...