Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hívás átírányítás


sbiro

Kérdés

Vezetékes telefont szeretném mobilszámra írányítani. Egy alkalommal sikerült de nem a kívánt számra hanem a magentában lévő előfizetéses mobilra. Ez számomra nem volt elfogadható. A support nem tudott segíteni mivel többféle kódokat diktáltak le. A legutóbbi próbálkozásomnál is azt a hangüzenetet kaptam hogy az Ön által a kért szolgáltatásra az telefon állomás nem jogosult. Miért ? Alapszolgáltatásban benne van egy alkalommal működött is. Ötlet mi lehet a gond ?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: sbiro
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...