Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Nincs elég szabad terület hiba


Horváth Pál

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Pál!

Sajnáljuk a kellemetlenséget!

Kérjük, hogy végezz el egy gyorsítótár törlést. Ennek lépéseit bemutató videót itt tudod megtekinteni: https://bit.ly/3xzUde0. Ha ezt követően is tapasztalod a problémát, kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és a mobilszámod is, hogy rögzíteni tudjunk egy hibabejelentést.

 Várjuk visszajelzésed! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sajnos a https://bit.ly/3xzUde0. link 404-es hiba miatt nem tölthető le. A google-ben azonban találtam egy kommentcímet, aminek az első sora az volt, hogy az előlapi kapcsolót benyomva tartva dugja be a tápvezeték dugóját. Ekkor pár sec. után megjelent a vezérlő program egy részlete és a gálasztható műveletek:

...system boot

...fast boot

... 

...data reset.

Na, a resetet választva  elvégezte az adatok törlését, majd az adatok újbóli bevitele után már simán bebootol és működik a rendszer

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Pál! 

Köszönjük a visszajelzésed és elnézésed kérjük, hogy nem volt megfelelő a link. Ezen az oldalon már elérheted a videót.

 Örömmel olvastuk, hogy megoldódott a probléma. Ha bármi másban a segítségedre lehetünk, keress minket bátran itt vagy privát üzenetben. ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...