Barócsi Péter Posztolva ekkor: Hétfő 11:36 Megosztás Posztolva ekkor: Hétfő 11:36 2 napja nem működik a tv go. Mindig visszadob a bejelentkező kitöltendő mezőre. Ha sms megerősítést kérek, megadom a kapott kódot, akkor is. Help pls. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: Hétfő 12:04 Telekom Megosztás Posztolva: Hétfő 12:04 Szia @Barócsi Péter Javasoljuk, töröld a Telekom TV GO-t és telepítsd újra, ha alkalmazásban használod. Sok esetben érhető el frissebb verzió, ami már helyesen működik. Amennyiben ez sem vezet megoldásra, kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk MT azonosítódat a belépéshez használt e-mail címed kapcsolattartói mobilszámodat az eszköz típusát, amin használod és megjelenik a hiba képernyőképet a hibáról Együtt működésed köszönjük! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Barócsi Péter Posztolva: Hétfő 16:32 Szerző Megosztás Posztolva: Hétfő 16:32 (szerkesztve) Szia, köszönöm a gyors választ, win10 alatt, böngészőből használom. (Chrome) Mi az az Mt azonosító? **********@gmail.com +36********* Azonosítom magam, biztonsági, képes-bepipálós azonosítással is, aztán ugyanide dob vissza. [Moderálva a bejegyzés] Szerkesztve ekkor: tegnap 02:53 -kor Szerkesztő: NTibor Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeivel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 21 órája Telekom Megosztás Posztolva: 21 órája Kedves @Barócsi Péter! Az MT ügyfélazonosító egy 9 jegyből álló egyedi számsor, melyet (elsősorban az otthoni) előfizetésed - telefonos, személyes vagy online - ügyfélszolgálaton történő azonosításra használunk. Az előfizetésedhez tartozó MT-ügyfél-azonosítót a számla első lapjának bal oldalán találod meg. Javasoljuk, hogy esetedben ellenőrizd böngésződnek beállításait: töröld az Előzményeket, Cookie-kat, fájlokat a böngésző Előzmények menüben (pl.: Böngészési előzmények törlése); engedélyezd a felugró ablakokat (lehetőséged van ideiglenesen engedélyezni) vagy frissítsd böngésződ, esetleg próbáld meg másik böngészővel is, mert ez segíteni szokott. Amennyiben a fenti javaslatunk nem oldja meg a problémát, akkor kérjük, hogy küld el privát üzenetben (ne itt a posztban, adatbiztonsági okok miatt) a korábban is kért adatokat, hogy a bejelentésedet rögzíteni tudjuk! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Barócsi Péter
2 napja nem működik a tv go. Mindig visszadob a bejelentkező kitöltendő mezőre. Ha sms megerősítést kérek, megadom a kapott kódot, akkor is.
Help pls.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.