meszes90 Posztolva ekkor: Hétfő 17:23 Megosztás Posztolva ekkor: Hétfő 17:23 Laptopon mért írja ezt a hibát? Telefonon megy! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 meszes90 Posztolva: Hétfő 17:30 Szerző Megosztás Posztolva: Hétfő 17:30 9 perce, meszes90 írta: Laptopon mért írja ezt a hibát? Telefonon megy! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 19 órája Telekom Megosztás Posztolva: 19 órája Szia @meszes90! Szép napot kívánunk! Javasoljuk, hogy esetedben ellenőrizd böngésződnek beállításait: töröld az Előzményeket, Cookie-kat, fájlokat a böngésző Előzmények menüben (pl.: Böngészési előzmények törlése); engedélyezd a felugró ablakokat (lehetőséged van ideiglenesen engedélyezni) vagy frissítsd böngésződ, esetleg próbáld meg másik böngészővel is, mert ez segíteni szokott. Amennyiben a fenti javaslatunk nem oldja meg a problémát, akkor kérjük, hogy küld el privát üzenetben az alábbi adatokat, hogy a bejelentésedet rögzíteni tudjuk! MT azonosítódat a belépéshez használt e-mail címed kapcsolattartói mobilszámodat az eszköz típusát, amin használod és megjelenik a hiba képernyőképet a hibáról Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
meszes90
Laptopon mért írja ezt a hibát? Telefonon megy!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.